خبر/

صدای پای مربی تازه‌کار در تیم ماشین‌سازی

1399/04/25 - 11:45 - کد خبر: 23322 نسخه چاپی

نصر: مسئولان باشگاه ماشین‌سازی تبریز در اقدامی تامل‌برانگیز در تلاشند تا یک مربی تازه‌کار را که در تیم های مختلف کارنامه موفقی نداشته است، جایگزین رضا مهاجری کنند.

به گزارش نصر، بنا بر اخبار موثق از باشگاه ماشین سازی تبریز، گویا مسئولان این مجموعه با هومن افاضلی که تا چند روز قبل سکان هدایت تیم پارس جنوبی جم را بر عهده داشت، مذاکراتی انجام داده و حتی روز گذشته وی با استقبال سرپرست باشگاه وارد تبریز شد، تا برای بازی های آینده لیگ برتر، هدایت ماشین سازان را بر عهده بگیرد.
استخدام این مربی ۴۸ ساله که مربیگری اش در تیم های قبلی با ناکامی و در بهترین حالت قرار گرفتن در ته جدول همراه بوده است، برای علاقه مندان قدیمی ترین ترین تیم آذربایجان تامل برانگیز و تعجب آور است.
بسیاری از کارشناسان معتقدند باشگاه ماشین سازی به دست دلالان افتاده و سرنوشت آن توسط این افراد رقم زده می شود که اتفاقات چند ماهه اخیر صحت این فرضیه ها را قریب به یقین می کند.
حضور در تیم صبای قم و استعفا پس از تنها سه هفته حضور در این تیم در رقابت های دسته اول، سقوط به دسته اول با تیم نفت تهران در لیگ برتر فصل ۹۶- ۹۷، حضور در تیم خونه به خونه بابل و استعفا پیش از آغاز رقابت های دسته اول و کناره گیری از هدایت پارس جنوبی جم پس از هفت بازی در فصل جاری لیگ برتر از جمله دستاوردهای افاضلی در کسوت مربیگری تیم های فوتبال است. 
افاضلی در حالی جایگزین  فراز کمالوند در پارس جنوبی جم شد که  از مجموع هفت بازی، یک برد، ۲ باخت و ۴ تساوی کسب کرد. 
هرچند مالکیت خصوصی باشگاه ماشین سازی نحوه اداره و تعیین سرمربی را در اختیار یک فرد می گذارد، اما باید توجه داشت که این تیم محبوبیت خاصی در میان مردم تبریز دارد و نباید با اندیشه های تک محوری و ندانم کاری مدیران، سیر قهقرایی را طی کند.
هواداران ماشین سازی انتظار دارند مسئولان این باشگاه بدون توجه به خواسته دلالان و بدخواهان، تنها برای احترام به قدمت تیم در این شرایط سخت و تاریخی، انتخابی درست و بر اساس منطق و علم فوتبال داشته باشند تا تیمی که با هزاران زحمت و تلاش تمامی ارکان اعم از بازیکن، هوادار، مالک و مدیران از لیگ های پایین بالا آمده و در لیگ برتر حاضر شده است، در پایان فصل جاری سرنوشتی غمبار نداشته باشد.
انتهای پیام/
صدای پای مربی تازه‌کار در تیم ماشین‌سازی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار