پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دادی سهلان

1399/04/24 - 16:45 - کد خبر: 23294 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حاج بایرام دادی سهلان، پدر شهیدان حسن و عباس دادی سهلان را تسلیت گفتند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی و امام‌ جمعه تبریز و «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی مشترک درگذشت «حاج بایرام دادی سهلان»، پدر شهیدان «دادی سهلان» تسلیت گفتند.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، متن پیام تسلیت نماینده ولی‌ فقیه و استاندار آذربایجان‌ شرقی به شرح زیر است:
خبر درگذشت حاج بایرام دادی سهلان پدر شهیدان والامقام حسن و عباس دادی سهلان؛ موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
این اُسوه‌های صبر و مقاومت در راه اعتقاد خود و برای رضایت حضرت حق، از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا فرزند پاکباخته‌اش سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونش طی کند و حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد. و حال پس از سال‌ها فراق، روح بلند این پدر بزرگوار به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزند شهیدش به آرامش رسید.
اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزّز ایثارگران و خانواده محترم دادی سهلان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن پدر فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.
سید محمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی و امام‌ جمعه تبریز
محمدرضا پورمحمدی
استاندار آذربایجان‌ شرقی
انتهای پیام/
پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دادی سهلان خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار