خبر/

لژیونر فوتسال تبریز به تیم ملی دانشجویان دعوت شد

1399/04/24 - 15:25 - کد خبر: 23285 نسخه چاپی

نصر: «داوود باقری»، لژیونر فوتسال تبریز و فعال در لیگ برتر جمهوری آذربایجان به تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد.

به گزارش نصر، باقری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار، ضمن ابراز خرسندی از دعوت به تیم ملی دانشجویان، گفت: تلاش خواهم کرد جواب اعتماد مدیران و مربیان تیم ملی را با عملکرد مطلوب خود به نحو شایسته ای پاسخ دهم.
وی با بیان اینکه هم اکنون در تبریز به سر می برد و تمرینات تیمی به دلیل کرونا در جمهوری آذربایجان تعطیل است، اظهار داشت: از حدود ۲ ماه قبل تمرینات انفرادی خود را زیر نظر مهران رضوی از مربیان خوب شهرم، ادامه می دهم تا شرایط بدنی خودم را حفظ کنم.
باقری که فصل گذشته در تیم «یاسامال» باکو عضویت داشت، به دلیل عملکرد مناسب از سوی چند تیم قدر جمهوری آذربایجان پیشنهاد دریافت کرده است.
وی در این خصوص گفت: فصل گذشته بازی های خوبی برای تیمم انجام دادم و مربیان از عملکردم رضایت داشتند و برای فصل جدید امکان دارد با یکی از تیم های خوب آذربایجان و مدعی قهرمانی قرارداد ببندم.
به گزارش ایرنا، این بازیکن تبریزی مدت ۵ سال است در لیگ برتر جمهوری آذربایجان فعالیت دارد و قدیمی ترین فوتسالیست ایرانی شاغل در این لیگ است که در فصل جاری لیگ برتر فوتسال در ۷ بازی ۸ گل برای تیم یاسامال به ثمر رسانده است.
لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود که آراز نخجوان به عنوان قدرت اول این مسابقات طی سال های اخیر در صدر جدول قرار دارد و به دلیل کرونا لیگ این کشور تعطیل شده است.
در همین حال مدیر تیم های ملی فوتسال و فوتبال دانشجویان ایران نیز در یک گفت و گوی خبری با تایید این خبر، اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال دانشجویان به زودی در تهران و با اطلاع قبلی به دعوت شدگان برگزار می شود.
رضا ابراهیمی افزود: هر چند کشور در شرایط کرونایی قرار دارد، اما اردوی آماده سازی تیم ملی دانشجویان با رعیات کامل پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز مقررات فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز و دنبال خواهد شد.
به گفته وی، تیم ملی دانشجویان جمهوری اسلامی ایران قرار است در مسابقات جهانی بلژیک شرکت کند.
انتهای پیام/
لژیونر فوتسال تبریز به تیم ملی دانشجویان دعوت شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار