خبر/

سیل زدگان تبریز صاحب منزل شدند

1398/03/22 - 13:37 - کد خبر: 2328 نسخه چاپی

نصر: در آیینی با حضور فرماندار تبریز و جمعی از مسوولان شهرداری منطقه 10 تبریز، چهارشنبه شب واحدهای مسکونی نوساز در اختیار 6 خانواده سیل زده تبریزی قرار گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، 6 خانواده سیل زده تبریزی که خانه هایشان در بارندگی های شدید نهم فروردین امسال در منطقه حاشیه نشین عباسی تبریز تخریب شده بودند، از اینکه صاحب منزل جدید شده اند، بسیار خوشحال بودند.
اعضای این خانواده ها که از پانزدهم فروردین ماه امسال در چادرهای نصب شده در سالن ورزشی دومنظور شهرک ارم اسکان داده شده بودند و به مدت بیش از یک ماه برروی کفپوش زندگی می کردند، از اینکه مسوولان شهر به فکر آنان بوده و برایشان واحد مسکونی جدید تدارک دیده اند، قدردانی می کردند.

در حادثه تخریب 6 واحد مسکونی در منطقه سیلاب عباسی تبریز به دلیل بارندگی های شدید فروردین ماه، منزل این سیل زدگان که به طور غیرمجاز و غیراستاندارد ساخته شده بود، تخریب و وسایل زندگی شان زیر آوار ماند.
بهروز مهدوی، فرماندار تبریز، در آیین واگذاری واحدهای مسکونی جدید به خانواده های سیل زده گفت: این واحدها به طور امانی در اختیار این خانواده ها قرار گرفته و امیدواریم شرایطی مهیا شود تا این واحدها یا واحدهای دیگر با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت به طور دایم در اختیار آنها قرار داده شود.

این گزارش حاکی است که 6 خانواده اسکان یافته در واحدهای مسکونی جدید از اسباب و اثاثیه اولیه برای زندگی محروم و چشم انتظار کمک خیران هستند.

انتهای پیام/

سیل زدگان تبریز صاحب منزل شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار