خبر/

کناره‌گیری زودهنگام مهاجری از سرمربیگری ماشین‌سازی

1399/04/24 - 12:16 - کد خبر: 23267 نسخه چاپی

نصر: رضا مهاجری، سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که تنها دو هفته پیش سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، شب گذشته از جمع سبزقباهای تبریزی جدا شد تا بحران مدیریت در این باشگاه بیش از پیش نمایان شود.

به گزارش نصر، در حالیکه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی بلافاصله پس از جدایی احد شیخ لاری به فاصله چند ساعت، اقدام به انتصاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم کرد، همانان نیز بلافاصله با استعفای سرمربی جدید موافقت کردند تا بی برنامه گی و بی توجهی به شرایط موجود تیم توسط مسئولات باشگاه برای علاقمندان  آشکار شود.
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز در همین ارتباط اعلام کرد: اعضای هیات مدیره بنا به درخواست رضا مهاجری برای جدایی از جمع سبزپوشان فوتبال تبریز، بعد از بررسی شرایط با این موضوع موافقت کرده اند.
حال پرسشی که در میان هواداران تیم قدیمی آذربایجان در خصوص جدایی مهاجری وجود دارد، این است که اعضای هیات مدیره چگونه و بر اساس کدام دلایل فنی و غیرفنی و در کدام نشست خود موافقت خود را با جدایی مهاجری اعلام کرده اند؟ آیا شرایط موجود ماشین سازی نشانه ای از بحران و ناکارآمدی مدیریت باشگاه نیست که در فاصله کمتر از ۲۰ روز ۲ سرمربی از هدایت این تیم سرباز می زنند؟
در هر حال وضعیت ماشین سازی روز به روز، به علت ناتوانایی مدیران و بی علاقگی مالک باشگاه به تیم داری، بحرانی تر می شود و اگر تدبیری برای برون رفت از وضعیت اندیشیده نشود، چه بسا این تیم ۵۰ ساله و پرطرفدار با خطر سقوط به دست یک مواجه شود.
در همین حال شنیده ها حاکی است که مسئولان باشگاه ماشین سازی باب مذاکره با صمد مرفاوی، فراز کمالوند و اصغر مدیرروستا را برای هدایت این تیم باز کرده اند.
گفته می شود رضا مهاجری با استعفای مجید جلالی از سرمربیگری تیم گل گهر سیرجان، به احتمال فراوان سکان هدایت این تیم را بر عهده می گیرد.
تیم فوتبال ماشین سازی با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در هفته ۲۵ این رقابت ها باید روز پنجشنبه آینده در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.
انتهای پیام/
کناره‌گیری زودهنگام مهاجری از سرمربیگری ماشین‌سازی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار