نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو:

بیانات رهبر انقلاب خستگی را از تن‌مان دور کرد

1399/04/24 - 10:33 - کد خبر: 23246 نسخه چاپی

نصر: نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبری بعد از گذشت ۵۰ روزی که از آغاز مجلس یازدهم می‌گذرد و همه نمایندگان در تلاش و تکاپو بودند، خستگی را از تنمان بیرون کرد.

به گزارش نصر، روح الله متفکر آزاد اظهار کرد: حال‌وهوای مجلس در جلسه دیدار با رهبری بسیار خوب بود و هرچند ما مشتاق بودیم حضرت آقا را از نزدیک ملاقات کنیم ولی به خاطر شرایط کرونا به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس ملاقات کردیم.
وی خاطرنشان کرد: تعابیری که رهبر انقلاب در رابطه با مجلس یازدهم بیان کردند و گفتند که مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار و قوی‌ترین مجلس بعد تاریخ انقلاب است، مسئولیت و وظیفه ما را سنگین‌تر کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مواردی که رهبر انقلاب در این جلسه مورد تاکید قرار دادند، افزود: ایشان در این جلسه به مشکلات کشور ازجمله گرانی‌های بی‌منطق و بی‌دلیل، تورم، مشکلات تحریم ، عدم وابستگی به نفت و درنهایت به معیشت مردم تأکید کرده‌ و گفتند که اقتصاد کشور دچار بیماری شده است البته این بیمار به دلیل وجود ظرفیت های داخلی بسیار قوی است و می‌تواند بهبود یابد.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب همچنین در این جلسه به موضوعات مهمی از جمله مشکل مسکن، بیکاری، ازدواج، فرزندآوری و مدیریت فضای مجازی اشاره کردند و به سوگندنامه نمایندگان تاکید کردند که باید پای‌بند و متعهد به این سوگندنامه باشیم و تاکید کردند که به‌هیچ‌عنوان مسائل سیاسی را در مشکلات مردم دخیل نکرده و جوگیر نشویم.
وی با بیان اینکه رهبری فرمودند مجلس یازدهم مجلسی با سرعت و انقلابی است، اضافه کرد: ما نیز سعی کرده‌ایم از ابتدای مجلس تاکنون زمان را از دست ندهیم و از طرفی در خصوص تشکیل کمیسیون‌ها سریع عمل کردیم و راه‌اندازی مجلس را به خوبی انجام دادیم و زمان را از دست ندادیم و برای شکل‌گیری مجلس جدی اصلا کار را متوقف نکردیم.
متفکر آزاد در رابطه با اقدمات صورت گرفته توسط نمایندگان مجلس یازدهم نیز گفت: رهبر انقلاب چندین مورد اولویت‌دار را برای ما تاکید کردند که یکی از این موارد مسکن بود و نمایندگان مجلس نیز به برکت این فرمایشات، طرح دوفوریتی مسکن‌های خالی را تصویب کردندکه کار مبارکی بود لذا ما تلاش میکنیم به مسائل مهم و اساسی مردم ورود کرده و ان‌شاءالله که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم .
وی در خصوص تاکید رهبر انقلاب بر تمایز بین سوال و توهین و همچنین حواشی جلسه اخیر مجلس با حضور وزیر امور خارجه خاطر نشان کرد: ما بر این باور هستیم که مجلس یازدهم نیازی به حاشیه ندارد و با منطق قوی می تواند حرف بزند و اصلاً حاشیه لازم نیست و خوشبختانه قاطبه نمایندگان مجلس افراد متعهد به مسائل اخلاقی هستند و افرادی هستند که کاملاً این مسائل رعایت می کنند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: آقای قالیباف نیز به صورت جامع در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد و گزارشی به رهبر انقلاب ارائه کرد و این صحبت های رئیس مجلس به منزله این است که مجلس یازدهم به صورت پخته به مسائل مهم و اصلی ورود پیدا کرده است و کاری با مسائل فرعی و حاشیه ای ندارد.
انتهای پیام/
 بیانات رهبر انقلاب خستگی را از تن‌مان دور کرد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار