عضو شورای شهر تبریز:

شورای شهر به فکر قطعی آب مناطق حاشیه نشین نیست

1399/04/24 - 10:03 - کد خبر: 23245 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: اگر واقعاً شورای شهر بودیم به فکر قطعی آب در مناطق حاشیه‌نشین مانند احمدآباد و ... بودیم که چرا آب مناطقی مانند ولیعصر، رشدیه و الهی پرست قطع نمی‌شود ولی آب مناطق حاشیه‌نشین قطع می‌شود، اگر می‌توانند آب آن مناطق را نیز قطع کنند و آب مناطق حاشیه‌نشین را وصل کنند.

به گزارش نصر، محرم محمدزاده اظهار کرد: متأسفانه شورای شهر در حال حاضر شورای شهرداری است و اعضای شورا با انجام اقدامات پوپولیستی می‌خواهند این روزهای خود را بگذرانند تا این‌که در ایام انتخابات بتوانند برای خود رای جمع کنند و بتوانند در دوره‌ی بعدی شورا نیز در همین صندلی‌ها بنشینند.
وی با بیان اینکه اگر شورا، واقعاً شورای شهر بود الان به خاطر قطعی آب، بحث و گفت‌وگو می‌کردند درحالی‌که اصلاً خبری از این کارها نیست و تنها به فکر برخی کارمندان شهرداری هستند، درحالی‌که باید به فکر تمامی کارکنان و کارگران شهر باشند، ما صرفاً شورای کارمندان شهرداری نیستیم البته متأسفانه برای  کارمندان و کارکنان شهرداری هم کار خاصی انجام نمی‌دهند چون اگر واقعاً به فکر کارکنان شهرداری بودند، آنها نیز وضعیت فعلی را نداشتند.
 رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تبریز عنوان کرد: ما خادم و خدمت‌گزار همه شهر هستیم البته کارکنان شهرداری عزیز ما هستند ولی به حد کافی به کارمندان شهرداری وقت گذاشته‌ایم و این درست نیست که کلاً دغدغه‌ی ما معطوف به شهرداری باشد.
وی با انتقاد از تعطیلی دو هفته ای جلسات شورای شهر خاطرنشان کرد: قرار است شورای شهر دو هفته تعطیل شود اما آیا واقعاً با این وضعیت فعلی نیاز است که شورا دو هفته تعطیل باشد؟ با این‌همه مشکلات و چالش هایی که در شهر وجود دارد، چرا باید شورای شهر دو هفته تعطیل شود؟ ما واقعاً نمی‌توانیم با این وضعیت بحرانی شهر، شورای شهر را دو هفته تعطیل کنیم.
وی اضافه کرد: خود من و آشنایان و خانواده‌ام در مناطق حاشیه‌نشین بزرگ شده ایم و می‌بینم که چه وضعیتی دارند، در مناطق ملا زینال، احمدآباد و... ظرف‌ها را با آب پر می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند، الان اگر بررسی کنید، ملاحظه می‌کنید که آن‌طور که باید در شورا به مسائل مهم و دغدغه‌های مردم‌رسیدگی نمی‌ شود و یا وقت نمی‌رسد و به بهانه تمام شدن وقت صحبت‌ها ناقص می‌ماند.
محمدزاده در ادامه درمورد فیلم جلال۲ نیز بیان کرد: قرار است شش میلیارد از طرف صداوسیمای مرکز به این فیلم بودجه تخصیص یابد و اگر ما این بودجه را نگیریم به اصفهان، شیراز و یا یزد خواهند داد و در کنار آن قرار است دو میلیارد نیز از طرف شهرداری داده شود این  پول نیاز است تا هنرمندان این شهر مطرح شوند در غیر این‌صورت هنرمندان شهر ما به کشورهای دیگر کوچ می کنند، الان رفته‌رفته هنرمندان به ترکیه سفر کرده و در آن‌جا فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه هنرمندان شهرما یک سال و یا بیشتر از یک‌سال منتظر می‌مانند تا در یک فیلم بازی کرده و برای خانواده خود روزی برسانند، گفت: اگر این بودجه از طرف مدیران شهرداری تامین نشود، برای شهرهای دیگر خواهد رفت در حالیکه اگر این فیلم در تبریز ساخته شود، جاذبه‌های گردشگری مطرح می شود و بی‌شک گردشگران به شهر ما می آیند و برای شهر ما بسیار مفید خواهد بود و تبریز در شبکه‌های ملی نشان داده می شود.
این عضو شورای شهر تبریز در واکنش به مخالفت های صورت گرفته در خصوص ساخت فیلم جلال ۲، تاکید کرد: این‌که می‌گویند از سازمان ها پولوبگیریم آیا شهرداری تاکنون توانسته از دولت برای مترو پول بگیرد؟ آیا توانسته از سازمان‌هایی که به شهرداری بدهکار هستند بدهی خود را تسویه کند؟ این دو میلیارد متعلق به هنرمندان شهر تبریز است اگر تامین نشود، این پول به هنرمندان شهرهای دیگر مانند اصفهان، شیراز و یزد می‌رسد و هنرمندان آن‌جا به سینما راه پیدا کرده و مطرح می‌شوند.
وی در پایان گفت: پخش یا عدم پخش این فیلم برای من هیچ نفعی ندارد چون من سال آینده از صداوسیما بازنشسته خواهم شد،  من فقط دغدغه هنرمندان شهرم را دارم وگر نه قرارداد مستقیماً با تهران بسته خواهد شد تهاتر خواهد بود و اصلا پولی ردوبدل نمی‌شود و هیچ‌گونه منفعتی برای من نمی‌رسد.
انتهای پیام/
 شورای شهر به فکر قطعی آب مناطق حاشیه نشین نیست خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار