نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور؛

۱۵ استان کشور سالن اختصاصی تیراندازی با کمان دارند

1399/04/23 - 15:49 - کد خبر: 23223 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: هماکنون در ۱۵ استان کشور سالن اختصاصی برای تمرین این رشته ورزشی احداث و راه‌اندازی شده است.

به گزارش نصر، غلامرضا پارسا روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل افزود: فدراسیون تلاش می‌کند با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان در مابقی استان‌ها نیز سالن اختصاصی تیراندازی با کمان راه‌اندازی شده و در اختیار ورزشکاران و علاقه‌مندان قرار بگیرد.
وی اظهارداشت: با احداث و راه‌اندازی سالن اختصاصی تیراندازی با کمان شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.
وی با اشاره به اقدامات فدراسیون در سال‌های اخیر بیان کرد: تجهیز سایت تیراندازی با کمان، احداث خوابگاه و ساختمان اداری فدراسیون از جمله مهم‌ترین اقدامات بوده که امیدواریم در آینده نه چندان دور به بهره‌برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
او حمایت و پشتیبانی از هیات استان‌ها را از دیگر اولویت‌های فدراسیون برشمرد و اضافه کرد: در سال‌های اخیر فدراسیون تجهیزاتی مانند کمان و فوم در اختیار تمامی استان‌های کشور قرار داده است.
وی ادامه داد: تعداد فعالان و ورزشکاران رشته ورزشی تیر و کمان در سطح کشور آن طور که باید چشمگیر نیست که عللی مختلفی دارد ولی شاید یکی از علت‌های آن گرانی تجهیزات این رشته ورزشی است.
پارسا گفت: در سال‌های اخیر بنا به دلایلی وضعیت هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل خوب نبود که امیدواریم با مشخص شدن رییس هیات شاهد پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی در استان باشیم.
نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: فدارسیون آمادگی دارد در صورت همکاری مسوولان استان بویژه اداره کل ورزش و جوانان سایت تیراندازی با کمان مناسب در اردبیل احداث و راه‌اندازی کند.
وی پرداختن به هر نوع مسائل حاشیه‌ای را به ضرر و زیان ورزش دانست و اظهارداشت: انتظار می‌رود رییس جدید هیات تیراندازی با کمان استان با دوری از اختلافات و با تعامل و همکاری تمامی دلسوزان و پیشکسوتان و استفاده از خرد جمعی زمینه رشد و توسعه این رشته ورزشی را در اردبیل فراهم کند.
در این مجمع انتخاباتی بهنام کمالی با کسب ۹ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل انتخاب شد.
انتهای پیام/
۱۵ استان کشور سالن اختصاصی تیراندازی با کمان دارند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار