بهانه‌های کره جنوبی قابل قبول نیست/ جسد "قاضی منصوری" به دادگاهی در رومانی ارجاع شده است

1399/04/23 - 11:57 - کد خبر: 23200 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بر اساس سند همکاری، روابط ایران و چین در یک ریل‌گذاری صحیح و اصولی وارد مرحله جدیدی می‌شود.

به گزارش نصز، سید عباس موسوی در ابتدای نشست خبری امروز خود بیانیه‌ای را  به مناسبت فرا رسیدن  پنجمین سالگرد توافق هسته‌ای قرائت کرد .
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه با دفاع از سند جامع همکاری ایران و چین گفت : بر اساس این سند روابط ایران و چین در یک ریل‌گذاری صحیح و اصولی وارد مرحله جدیدی می‌شود.
سخنگوی وزارت امورخارجه در لخش دیگری از این نشست گفت : هنوز جمع بندی نهایی در مورد حادثه نطنز  انجام نشده و قضاوت در این زمینه زود است.
موسوی در پاسخ به سوالی در مورد انتخابات آمریکا  گفت : برای ایران، این که چه کسی در آمریکا حکومت کند اهمیتی ندارد، بلکه نوع تعامل آنها با دولت و ملت ایران مهم است ، این هم نه در حرف بلکه در عمل.
موسوی بار دیگر تاکید کرد که  بهانه‌های کره جنوبی در عدم پرداخت پول ایران اصلا قابل قبول نیست. 
وی ادامه داد: اگر روزنه‌هایی که در این زمینه وجود دارد بسته شود حتما سایر اقدامات براساس دستور رییس‌جمهور در دستور کار وزارت امور خارجه و بانک مرکزی قرار می‌گیرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری گفت :  به رغم عدم همکاری‌های اولیه مقامات ذی‌ربط  رومانی در مورد این پرونده  ، به تازگی مقامات ذی‌ربط در سفارت کشورمان در رومانی ، دیداری با مقامات پزشک قانونی این کشور  داشته‌اند و آنها اعلام کرده اند که جسد متوفی با ذکر دلایل مرگ به دادگاهی در این کشور ارجاع داده شده است و پس از بررسی این دادگاه ، اجازه داده خواهد شد که جسد متوفی با وکالت خانواده‌اش و با کاهش محدودیت‌های پروازی در پی شیوع ویروس کرونا ، طی پروازی به ایران منتقل شود.
انتهای پیام/
بهانه‌های کره جنوبی قابل قبول نیست/ جسد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار