یادداشت/

همچنان " جای خالی "

1399/04/23 - 12:00 - کد خبر: 23199 نسخه چاپی

نصر: در حالی که 12 تیم برای حضور در دوره آینده لیگ برتر مردان والیبال ایران اعلام آمادگی کرده اند اما همچنان جای تبریز و نماینده ای از آذربایجان شرقی در دوره آینده نیز خالی بنظر می رسد.

اخیراً مهلت اعلام آمادگی باشگاه ها برای حضور در لیگ برتر والیبال به اتمام رسید و مسئولان فدراسیون والیبال از نامه رسمی ۱۲ تیم به فدراسیون خبر داده است.
از سویی دیگر مهلت اعلام آمادگی برای حضور در لیگ دسته اول نیز به انتها رسیده و تا پایان مهلت مقرر، ۱۵ تیم برای حضور در لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ اعلام آمادگی کردند.
سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون با تاکید بر این که اعلام آمادگی تیم‌ها به معنی شرکت آن‌ها در مسابقات نیست گفت: مهم‌ترین شرط حضور در مسابقات، ارائه مستندات مبنی بر تسویه‌حساب مالی با ورزشکاران ، کادرفنی و فدراسیون والیبال است که تیم ها حداکثر تا ۱۵ تیر ماه فرصت برای ارسال این مدارک دارند....
این خبر مربوط به چند هفته پیش بود و صرفاً موضوع را تا زمان 15 تیر ماه نیز به حالت انتقادی ننوشتیم تا شاید در این مهلت حرکتی از سوی آذربایجان شرقی و صاحبان حرف و شرکت ها در جهت برچیدن این " عدم " را شاهد باشیم.
بارها نوشته ایم و یک بار دیگر نیز می نویسیم که برای تبریز و آذربایجان شرقی که در والیبال صاحب سبک بوده و یکی از شهرهای دارای تماشاچی می باشد نداشتن تیمی در لیگ برتر قابل قبول نیست و مسئولان استان باید برای از بین بردن شرایط منفی موجود نهایت تلاش خود را صورت دهند.
از سویی دیگر قرار دادن یک طراز و شرایط متناسب از بابت تیمداری در آذربایجان شرقی اهمیت دارد و باید تعادل در تیمداری ها و اسپانسرینگ هدایت و بهینه سازی شود تا همه رشته ها از پول و امکانات باشگاهی برخوردار شوند.
شایان ذکر این که براساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

نادر عبدل زاده
انتهای پیام/
همچنان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار