مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

اعزام یک فروند بالگرد بسکت‌دار برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران در منطقه قره‌تیکان‌لو

1399/04/19 - 13:13 - کد خبر: 23029 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از اعزام یک فروند بالگرد بسکت‌دار برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران در منطقه قره‌تیکان‌لو شهرستان خداآفرین خبر داد و گفت: این بالگرد که با پیگیری استاندار آذربایجان شرقی از سوی سپاه اعزام شده، مأموریت خود را در منطقه آغاز کرده و در تلاش برای مهار آتش‌سوزی است.

به گزارش نصر، محمدباقر هنربر با اشاره به شروع آتش‌سوزی در منطقه قره‌تیکان‌لو از بامداد روز چهارشنبه، گفت: هم‌اکنون آتش‌سوزی در منطقه وجود دارد، اما شدت آن نسبت به روز گذشته کاهش یافته و تیم‌های امدادی از نهادها و ارگان‌های مختلف در محل حاضر شده و در حال انجام ماموریت هستند.
 
 
وی افزود: در حال حاضر نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، محیط زیست، جمعیت هلال احمر، هیات کوهنوردی، بسیج، سپاه، ارتش، مرزبانی و نیروهای بومی منطقه و همچنین سازمان آتش‌نشانی تبریز و ستاد مدیریت بحران شهرستان خداآفرین در محل حاضر هستند.
 
 
 
 
هنربر با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد هلال احمر نیز برای جابجایی نیروهای حاضر در جنگل‌های ارسباران به منطقه اعزام شده است، اضافه کرد: تلاش و همت اصلی نیروهای امدادی حاضر در منطقه بر مهار سریع آتش‌سوزی است، اما باید توجه داشت که به دلیل صعب‌العبور بودن برخی از ارتفاعات این مهم زمان‌بر خواهد بود.
انتهای پیام/
اعزام یک فروند بالگرد بسکت‌دار برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران در منطقه قره‌تیکان‌لو نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار