مدیرکل پشتیبانی امور دام استان؛

توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

1399/04/19 - 13:05 - کد خبر: 23027 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد از قرار هر کیلوگرم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در این استان آغاز شد.

به گزارش نصر، کریم صدیقیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی ها با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده و ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان برای توزیع کننده از امروز آغاز شده است، افزود: با توجه به افزایش قیمت مصوب گوشت مرغ گرم و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، توزیع مرغ منجمد در استان شروع شده است.
وی با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در توزیع گوشت مرغ منجمد در استان وجود ندارد، اضافه کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استان در مرحله اول به میزان ۶۵۰ تن سهمیه گوشت مرغ برای آذربایجان شرقی تخصیص یافته است.
صدیقیان ادامه داد: با توجه به موجودی مناسب مرغ منجمد در سردخانه‌های آذربایجان شرقی، محدودیتی برای عرضه مرغ در بازار وجود ندارد و در صورت افزایش مصرف و نیاز بیشتر با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استان می‌توان نسبت به افزایش سهمیه اقدام کرد.
وی اضافه کرد: هماهنگی برای توزیع مرغ منجمد در شرکت های تعاونی مصرف کارمندی و فروشگاه های زنجیره ای انجام شده است و توزیع آن از امروز در این واحدها  آغاز شده و ادامه خواهد داشت.
صدیقیان گفت: مردم در زمینه تامین گوشت مرغ به هیچ وجه نگران نباشند، زیرا ذخایر استان در این زمینه به میزان مطلوب و قابل قبول است.
به گفته وی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در مورد گوشت مرغ مقرر شده است ۱۵ هزار تن سهمیه گوشت مرغ از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در سطح کشور توزیع شود.
انتهای پیام/
توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان‌شرقی آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  سید محمد   4 سالها پیش  

تا دیروز جوجه هارو می کشتین الان هم از نبود مرغ دارین مرغ منجمد به خورد ملت میدین خدا ازتون نگذره
پژوهشیار