با دستور شهردار تبریز صورت گرفت:

اعزام آتش نشان تبریز به اطفاء حریق جنگل های ارسباران

1399/04/19 - 12:32 - کد خبر: 23024 نسخه چاپی

نصر: اکیپی از آتش نشانان تبریز برای اطفاء حریق مراتع مشرف به جنگل‌های ارسباران اعزام شدند .

به گزارش نصر، با وقوع آتش سوزی درمنطقه قراتکانلو شهرستان خداآفرین و پیرو هماهنگی استاندار و شهردار تبریز اکیپی از گروه های عملیاتی اطفاء حریق این سازمان با تجهیزات اطفایی،به محل مذکور اعزام شدند.
زبردست سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه تیم اعزامی از عصر روز گذشته به منطقه خدآفرین اعزام شده اند افزود:حریق در منطقه صعب العبور مراتع شهرستان خدآفرین رخ داده و صبح امروز نیز آتش نشانان با هلیکوپتر امدادی در محل حریق مستقر و  هم اکنون مشغول اجرای عملیات اطفاء حریق هستند.
وی افزود:گروه اعزامی از آتش نشانان با تجربه در اجرای عملیات های مختلف اطفاء حریق هستند که تجربه حضور در اجرای عملیات سال گذشته جنگل های ارسباران را در کارنامه خود دارند.
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه عملیات اطفاء حریق جنگل و مراتع از جمله عملیات های سخت و طاقت فرسای آتش نشانی است و سالانه در کشور های مختلف آتش نشانان بسیاری در حین عملیات، مصدوم یا منجر به از دست دادن جان خود  می شوند افزود: این منطقه نیز با توجه به اینکه در مسیر صعب العبوری قرار گرفته امام تیم اعزامی با تمام توان در راستای حفاظت از طبیعت اقدام به مهار حریق می کنند.
وی افزود: تیم اعزامی با تجهیزات اطفاء حریق سیار AFT ، آتش کوب ، دستگاه برش چوب و خودروهای عملیاتی اطفاء حریق و ... به محل حادثه اعزام شده اند.
انتهای پیام/
اعزام آتش نشان تبریز به اطفاء حریق جنگل های ارسباران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  آنام تبریز   4 سالها پیش  

فقط یادشون نره فارسی حرف بزنند،رییس آتشنشانی تبریز ناراحت نشند
پژوهشیار