مهدی حافظ زاده/

شرعی سازی با یک گالن رنگ !؟

1399/04/18 - 18:25 - کد خبر: 22998 نسخه چاپی

نصر: المان دختر بچه که در مسیر چایکنار توسط شهرداری تبریز نصب شده بود یکی از جنجالی ترین المان ها در کشور شد

چراکه عده ای به پوشش دختر بچه ایراد شرعی گرفته بودند و در عرض یک روز از جمع آوری آنچنان موضوعش جنجال کرد و در فضای مجازی مردم برعلیه شهرداری نوشتند که پس از رنگ آمیزی و البته رفع مشکل و ایراد فنی دوباره در محل نصب گردید.
از همان اول معلوم بود وقتی از کل سازه فقط قسمت مربوط به دخترک از المان کنده شده بود درست یا غلط  از نظر منتقدین پوشش دخترک ایراد داشت. حالا پس از رنگ آمیزی با یک گالن رنگ المان تکمیل شده است و ان شاالله نظر مخالفین جلب شده ولی آنچه به جا ماند سختی کار در مجموعه شهرداری را نشان داد و ای کاش شهروندان متوجه شده باشند مدیریت شهر علاوه بر پروژه های عمرانی با چه سختی هایی باید کار فرهنگی ، هنری و اجتماعی انجام دهد تا مردم پسند باشد و مهمتر آنکه منتقدی نداشته باشد .
ختم کلام اینکه توصیه می شود آنانکه تاب و توان دیدن المان یک دختر بچه را نداشتند و به آن ایراد گرفتند سری به شهرهایی همچون تهران، مشهد ، اصفهان و شیراز  بزنند و ببینند در حوزه زیباسازی چه کارهایی آن هم  با قوانین نظام جمهوری اسلامی می کنند و صد افسوس که مشابه اش در تبریز می شود مایه دردسر !؟
انتهای پیام/
شرعی سازی با یک گالن رنگ !؟ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  علی حکم آباد   4 سالها پیش  

یعنی مدیر عامل سیما منظر خبردار نشده چه کی حذف کرده و بعد لباسش رو بلندتر کرده و دوباره نصب شده مطمئن باشید کار خودشه و روحیه تبلیغاتی ایشان هم باعث این کار شده

  آذری   4 سالها پیش  

با سلام، لطفاً تبریز را با شهرهایی همچون اصفهان مقایسه نکنید. کجای اصفهان المان نیمه برهنه هست؟ تبریز یک شهر تجاری، بازاری، صنعتی، بازرگانی است، اصفهان یک شهر توریستی، فرهنگی، گردشگری و تاریخی. تبریز حرفی در مورد فرهنگ و گردشگری و تاریخ ندارد، البته منظورم فقط تبریز است نه شهرهای دیگر آذربایجان
پژوهشیار