معاون تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی تبریز خبر داد:

درگیری 100 درصدی رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راه خدمات رسانی به کرونایی‌ها

1399/04/18 - 14:02 - کد خبر: 22979 نسخه چاپی

نصر: معاون تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی تبریز گفت: 100 درصد رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راه خدمات رسانی به کرونایی‌ها درگیر هستند.

به گزارش نصر، مهدی امیرنیا، چهارشنبه هجدهم تیر ماه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: 90 درصد بار درمانی و تشخیصی کرونا بر عهده اساتید دانشگاه و رزیدنت‌ها بوده و چهار گروه بیهوشی، طب اورژانس، عفونی و داخلی در طول این چهار ماه به طور مستقیم با بیماران مبتلا به کرونا درگیر بوده‌ و در خط مقدم پذیرش این بیماران حضور داشته‌اند.
وی افزود: سایر رشته‌های گروه پزشکی هم به طور غیرمستقیم با بیماران کرونایی سر و کار داشته و مجبوریم برای درمان بیماری‌های همراه کرونا از دیگر گروه‌ها هم استفاده کنیم.
به گزارش ایسنا، وی، ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه دستیاران در پاندمی کووید19، گفت: رزیدنت‌ها در بخش‌های کرونایی وقت خالی ندارند و به طور 24 ساعته مشغول به کار هستند. هر چند تلاش رزیدنت‌ها قابل جبران نیست، اما از مدیران گروه‌ها خواسته‌ایم تا برای حمایت مالی از آن‌ها میزان همکاری رزیدنت‌ها را به ما اعلام کنند.
معاون تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی تبریز در ادامه با اشاره به آمار رزیدنت‌های دانشکده پزشکی تبریز، اظهار کرد: 628 رزیدنت، 45 رزیدنت فوق تخصصی و 23 دستیار فلوشیپ در دانشکده پزشکی داریم.
وی در خاتمه تاکید کرد: رسانه‌ها حقایق مربوط به بیماری را در چارچوب قوانین به مردم منعکس کنند، منظورمان نگران کردن و نگرانی بی‌جای مردم نیست، اما حقیقت‌ها نیز باید به مردم منعکس شوند.
انتهای پیام/
 درگیری 100 درصدی رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راه خدمات رسانی به کرونایی‌ها خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  رزیدنت   4 سالها پیش  

دروغه😂 پول کجا بود بابا ... پول و قدردانی فقط واسه استاداست ما فقط حمال هستیم با ماهی دو تومن حقوق
پژوهشیار