// اطلاع رسانی//

آهنگری تراکتورسازی میزبان اعضای کمیسیون کارگری آذربایجان شرقی

1399/04/18 - 10:37 - کد خبر: 22965 نسخه چاپی

نصر: اعضای کمیسیون کارگری وکمیته مدیریت بر واکنش های کارگری آذربایجان شرقی از مجموعه صنعتی آهنگری تراکتورسازی ایران بازدید کردند.

به گزارش نصر؛ در ابتدای بازدید دکتر باویلی تبریزی رئیس هیئت مدیره مجموعه صنعتی آهنگری تراکتورسازی ایران  ، ضمن خوش آمدگویی به حاضران، از حضورشان در این مجموعه ابراز خشنودی کرد.
در این بازدید وی ضمن توضیحات لازم درخصوص عملکرد تولید و نیز خطوط تولیدی، حاضران را در جریان روند تولید این شرکت قرار دادند.
 بعد از بازدید از قسمت های مختلف شرکت ، در جلسه ای که به منظور تبادل اطلاعات برگزار شد ابتدا دکتر باویلی درخصوص اهم مسایل و مشکلات پیش روی شرکت، وضعیت عمومی واحدهای صنعتی و تولیدی مطالبی به سمع حاضران رساند.
سپس حسین فتحی سرپرست کل تعاون ، کار، رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ضمن تشکر از مدیریت این مجموعه به عنوان نمونه بارز بخش خصوصی موفق و سرآمد، از پیشرفت، روند تولید، رسیدگی به وضعیت پرسنل و فضاهای عمومی شرکت همچون فضای سبز بسیار عالی اعلام رضایت و ابراز امیدواری کرد این شرکت با سابقه درخشانی که دارد همواره در پیشبرد اهداف خود موفق باشد.
در ادامه جناب محمدزاده مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی دکتر باویلی به عنوان یکی از متولیان این صنعت کهن که از گذشته ها تجربه عملی و علمی در این صنعت دارند یاد کرده ، یادآور شد: با مدیریت صحیح، ایشان توانسته اند چنین شرکتی را در این بحرانها که کشور درگیر آن است  چه مسایل ارزی ، چه مسایل مواد اولیه، با سربلندی به سر منزل مقصود برسانند.
همچنین وی خواستار رفع موانع پیش روی این شرکت که مانع برای تولید است، شدند. در پایان جناب امینی عضو هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن و نماینده کارفرمایان استان از حضور در این واحد صنعتی ابراز خرسندی کرده، با بیان موفقیت ها و روند مطلوب تولید شرکت آهنگری از حسن نظر و مدیریت مجموعه سپاسگزاری و ابراز امیدواری کردند، تمام واحدهای صنعتی استان نیز شاهد پیشرفتی باشند که شرکت آهنگری همواره سیر آن را طی می نماید.
همچنین در طول مراسم صادقزاده رئیس شورای اسلامی کار به عملکرد و روند تولیدی شرکت اشاره کرده و خواستار نظر مساعد مسئولین استانی به رفع مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی علی الخصوص شرکت آهنگری شد.
انتهای پیام/
 
 آهنگری تراکتورسازی میزبان اعضای کمیسیون کارگری آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار