خبر/

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد

1399/04/17 - 12:35 - کد خبر: 22926 نسخه چاپی

نصر: طی مراسمی، "محمد علی تربتی" به عنوان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی و از زحمات "محبوب نعمتی"، قدردانی شد.

به گزارش نصر، محمد علی تربتی، دانشیار دانشکده علوم و صنایع غذایی و دارنده درجه دکتری فارماکوگنوزی بوده و در گذشته هم تجربه تصدی گری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز را داشته است.
بنا به این گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم، عملکرد معاونت غذا و دارو را در این برهه بسیار مهم و ارزنده ارزیابی کرد و گفت: معاونت غذا و دارو از معاونت‌های مهم و تاثیر گذار این دانشگاه بوده و در این برهه برای تامین انواع محلول‌های ضد عفونی کننده و ماسک‌های بهداشتی نیز بسیار تحت فشار است، اما با برنامه ریزی خوب و همکاری تمامی پرسنل ضمن تامین مواد ضد عفونی کننده، توانسته است تولید روزانه ماسک‌های دستگاهی را از 500 عدد در اوایل بیماری کرونا به500 هزار عدد ماسک در روز به شرط تامین مواد اولیه برساند.
محمدحسین افزود: معاونت غذا و داروی دانشگاع علوم پزشکی تبریز، روزانه توانایی تولید 200 هزار ماسک N95 را دارد، از زحمات تمامی کارکنان معاونت غذا ودارو نیز قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مسئولیتی بسیار سنگینی داشته و بهترین محل برای بهترین کارکنان و اساتید است، افزود: با توجه به حساسیت امور معاونت غذا و دارو همیشه سعی کرده‌ایم افراد باتجربه و آشنا به این حوزه را برای این سمت انتخاب کنیم .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه گفت: همچنان تاکید داریم معاون غذا ودارو باید به خوبی با قوانین و دستورالعمل‌های دارو  و غذا آشنا بوده و به صورت صریح و قانونی تمامی کارها را پیش برده و با همکاری کلیه کارکنان در سال جهش تولید از حق قانونی تولیدکنندگان دفاع و با متخلفین این عرصه برخورد کند .
انتهای پیام/
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار