مدیرعامل ایران خودرو تبریز:

محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است

1399/04/17 - 11:20 - کد خبر: 22920 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه‌ترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل کشور در خردادماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول سمند با ارتقای سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

به گزارش نصر، حمید حاجی زاد منصور با اعلام این خبر اظهار کرد: با اضافه شدن سمند به جرگه محصول با کیفیت مطلوب، هم‌اکنون تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است که این دستاورد مهم مرهون تلاش بی‌وقفه و موثر مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه صنعتی است.
وی با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، بیان کرد: سورن پلاس یک محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با تغییرات ظاهری متنوع است که تولید ویژه این محصول پایان یافته و منتظر تأیید و اخذ مجوزهای لازم جهت تولید انبوه در سایت تبریز هستیم.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال جاری 2000 دستگاه از این محصول در ایران خودرو تبریز تولید و تجاری‌سازی می‌شود.
به نقل از روابط عمومی ایران خودرو تبریز، در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از آن هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.
انتهای پیام/
 محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار