مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز عنوان کرد:

خرید به اندازه، راه حل کاهش تولید پسماند

1399/04/16 - 15:05 - کد خبر: 22889 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در راستای حفاظت از محیط زیست به مدیریت پسماند خانگی پرداخته و تا حد امکان تولید پسماند را کاهش دهند.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برای حفظ محیط زیست، سلامتی شهروندان و پاکیزگی شهر باید به اندازه نیاز خرید کنیم تا زباله کمتری تولید کنیم.

او ادامه داد: شهر همیشه تمیز تبریز مرهون همکاری شهروندان و تلاش پاکبانان است و این امر با توجه به فرهنگ بالای شهروندان تبریزی باید روز به روز روند صعودی داشته باشد.

 مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره جابجایی شرکت‌های پیمانکار حوزه پسماند و ضرورت کاهش تولید پسماند خاطرنشان کرد: با توجه به جابجایی شرکت‌های خدمات شهری و شروع به کار شرکت‌هایی با قرارداد جدید، از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا یک هفته همکاری ویژه در امر تولید کمتر زباله و تفکیک از مبدا و تنظیف شهر داشته باشند.

او افزود: در این وضعیت کرونایی بعد از بیمارستانها و کادر درمان، پاکبانان ،این سفیران پاکیزگی شهر و مدیران را تنها نگذاریم تا بتوانیم همانند مراحل دیگر از این شرایط نیز سربلند بیرون بیاییم.
انتهای پیام/
خرید به اندازه، راه حل کاهش تولید پسماند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار