خبر/

سانحه رانندگی در جاده تبریز - آذرشهر/ امداد رسانی آتش نشانان برای شش مصدوم این حادثه

1399/04/15 - 09:42 - کد خبر: 22789 نسخه چاپی

نصر: عصر دیروز پس از گزارش وقوع تصادف رانندگی در جاده تبریز اذرشهر و مصدومیت شش نفر از سرنشینان خودروها، آتش نشانان تبریز جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش نصر، زبردست سرپرست سازمان اتش نشانی تبریز در این باره بیان داشت: چهار دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه روا، سراتو و نیسان وانت به هنگام حرکت در مسیر جاده با یکدیگر برخورد و منجر به وارد آمدن خساراتی به خودروها و صدمات جانی شش نفر از سرنشینان خودروها شد.
وی افزود: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو روآ  از جمله یک نفر راننده مرد و چهار سرنشین زن دچار صدمات جانی شده بود که آتش نشانان به سرعت اقدام به امداد رسانی کردند.


 
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز افزود: راننده مرد و یک سرنشین زن در داخل خودرو روآ محبوس و گرفتار شده بود که آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی رها سازی کردند.
زبردست ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو نیسان نیز دچار مصدومیت شده بود که آتش نشانان هر شش مصدوم  این را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.


 
وی در پایان با اشاره به این شعار ایمنی که بزرگترین حوادث در دل کوچکترین بی احتیاطی ها نهفته است از شهروندان در خواست کرد؛ به هنگام رانندگی، رعایت اصول ایمنی و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی را سر لوحه خود قرار داده و از انجام هر گونه اعمالی که منجر به وقوع تصادفات رانندگی شود، خودداری کنند.
انتهای پیام/
سانحه رانندگی در جاده تبریز - آذرشهر/ امداد رسانی آتش نشانان برای شش مصدوم این حادثه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار