نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز؛

۱۲ هزار میلیارد ریال برای مترو تبریز هزینه شده است

1399/04/14 - 09:55 - کد خبر: 22737 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تاکنون برای احداث و تکمیل مترو تبریز ۱۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد بهره برداری کامل از مترو در تبریز باشیم.

به گزارش نصر، سونیا اندیش در بازدید مشترک اعضای شورای شهر تبریز و نمایندگان مجلس از پروژه‌های عمرانی شهرداری با اشاره به بودجه‌های اختصاص یافته به مترو تبریز گفت: شورای شهر با جدیت پیگیر اجرا و تکمیل پروژه‌های مترو است که اگر این پروژه ها در سال‌های قبل تکمیل می‌شد بار مالی آن کمتر بود.

وی با اشاره به مزاحمت‌های ایجاد شده برای مردم در اثر اجرای مترو گفت: از سال ۹۰ ایستگاه لاله با بستن راه مشکلات بسیاری برای اهالی ایجاد کرده بود اما پروژه پیشرفت مناسبی نداشته که از سال ۹۶ با پیگیری‌های شورای شهر و تصویب بودجه‌های مناسب درحال حاضر پروژه پیشرفت خوبی دارد و با قول مدیرعامل قطار شهری مقرر شده تا پایان فصل تابستان مسیر‌های بسته شده به دلیل فعالیت عمرانی مترو بازشوند.

وی با اشاره به هزینه کرد بالای شهرداری در مترو گفت: تا کنون ۱۲ هزار میلیارد ریال برای احداث و تکمیل مترو تبریز هزینه شده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند در جذب بودجه‌های دولتی و اعتبارات ملی قطار شهری تبریز کمک حال شهرداری باشند.
انتهای پیام/
۱۲ هزار میلیارد ریال برای مترو تبریز هزینه شده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار