استاندار آذربایجان‌غربی؛

سن مدیریت در آذربایجان‌غربی ۶ سال جوان‌تر شد

1399/04/12 - 13:56 - کد خبر: 22685 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سن مدیریت در استان طی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال پیش از آن، ۶ سال جوان‌تر شده است.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان‌غربی افزود: این امر در راستای جوانگرایی صورت گرفته در ادارات استان بود و می تواند ثمرات بسیار خوبی در راستای توسعه استان در پی داشته باشد.
وی بر لزوم اجرای تکلیف برنامه ششم توسعه در خصوص سهم ۳۰ درصدی بانوان از پست های مدیریتی تاکید کرد و ادامه داد: اگر چه در سال‌های اخیر سهم بانوان از پست‌های پایه و میانی افزایش یافته اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مورد درخواست هیات دولت فاصله داریم.
استاندار آذربایجان‌غربی آموزش مدیران و ضمن خدمت کارکنان را یکی از موضوعات مهم برای افزایش بهره وری دانست و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید آموزش های ضمن خدمت کارکنان را جدی‌تر بگیرند.
شهریاری یکی از راهکارهای افزایش بهره وری و رضایتمندی مردم را توسعه دولت الکترونیک دانست و بیان کرد: نهادهای مسوول و دستگاه های اجرایی استان باید در این راستا گام‌های بلندتری بردارند.
ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: ارتقای خدمات دولتی برای افزایش رضایتمندی مردم، برنامه ریزی برای توانمندسازی و بهسازی و آموزش کارکنان، بررسی و تصویب برنامه‌های مورد نیاز ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن اصول پاسخگویی، شفافیت و تقویت نقش نظارتی تشکل‌های مردمی در بخش عمومی از جمله مهمترین وظایف شورای راهبری توسعه مدیریت استان است.
آذربایجان‌غربی یکی از استان های برخوردار کشور در حوزه نیروی انسانی است که بخش زیادی از جمعیت آن را جوانان تشکیل می دهند.
انتهای پیام/
سن مدیریت در آذربایجان‌غربی ۶ سال جوان‌تر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار