سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز؛

طرح ایمنی برای بیمارستان های تبریز ارایه شده است/ آمادگی همکاری سازمان آتش نشانی برای تداوم اجرای طرح های ایمنی

1399/04/12 - 12:27 - کد خبر: 22678 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: طرح ایمنی برای بیمارستان های تبریز ارایه شده است.

به گزارش نصر، علیرضا زبردست، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در گفتگویی  با اشاره به وقوع حادثه دردناک حادثه انفجار در بیمارستان سینا تهران و  ابراز تاسف از وقوع این حادثه که موجب جان باختن تعدادی از کادر درمان کشور شد، آموزش و اجرای طرح ایمنی چنین مکان هایی را ضروری عنوان کرد.
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز در این گفتگو با اشاره به ضرورت اجرا و حفظ ایمنی بیمارستان های سطح شهر اظهار داشت؛  بیمارستان ها با توجه به شرایط خاص خود نیازمند اجرای طرح ایمنی مناسب است که در سال های قبل توسط سازمان آتش نشانی به بیمارستان های تبریز ارایه شده است.
وی با تاکید بر اینکه غیر از ارایه طرح ایمنی، آموزش های ایمنی مختلفی متناسب با کادر بیمارستان های سطح شهر تبریز از سوی سازمان آتش نشانی تبریز ارایه شده افزود: آموزش عمومی تئوی - عملی ایمنی و آتش نشانی با محوریت شناسایی عوامل خطر آفرین در محیط کار و اطفاء سریع آتش سوزی در مراحل اولیه ، آشنایی با انواع مختلف آتش سوزی، نحوه مقابله با آتش، آشنایی با انواع مختلف خاموش کننده ها و ... ارایه شده است.
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز افزود: برای بیمارستان های جدید الاحداث، طرح ایمنی همزمان با مرحله ساخت و ساز ارایه می شود و برای سایر بیمارستان های قدیمی نیز سازمان آتش نشانی با مراجعه به آنها و بررسی بیمارستان، طرح های ایمنی متناسب ارایه و تذکرات لازم در این خصوص نیز ارایه شده است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت بازبینی و نگهداری سیستم ایمنی هر گونه ساختمان بر عهده مالک است، اظهار داشت؛ ارایه این دستور العمل ایمنی بر اساس اصول و مبحث 5 و 22 مقررات ملی ساختمان است و همچنان سازمان آتش نشانی تبریز آماده ارایه هر گونه دستور العمل برای اجرای طرح های ایمنی در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی است.
انتهای پیام/
طرح ایمنی برای بیمارستان های تبریز ارایه شده است/ آمادگی همکاری سازمان آتش نشانی برای تداوم اجرای طرح های ایمنی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار