مسئول کانون خادمیاران رضوی در مرند:

هشت هزار خادمیار رضوی در آذربایجان شرقی ثبت نام کردند

1399/04/12 - 10:02 - کد خبر: 22660 نسخه چاپی

نصر: مسئول کانون خادمیاران رضوی در مرند از ثبت نام ۸ هزار خادم یار رضوی در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمدحسین فرازی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: آستان قدس ظرفیت بزرگی دارد که کل عالم اسلام می تواند از آن بهره مند شود اما حتی در کل کشور نتوانسته ایم از آن بهره مند شویم.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی کانون خدمت باری در استان ها افزود: هدف این کانون ها توسعه خدمت رضوی در کل ایران بود تا کل کشور به صحن و سرای امام رضا(ع) تبدیل شود.
مسئول کانون خادم یاران رضوی در مرند ادامه داد: این کانون ها در ۲۵۰ نقطه کشور راه اندازی شد که در ۲۵ عرصه و ۳۰۰ زمینه خدمت فعالیت می کند.
حجت الاسلام فرازی تصریح کرد: ۲۶۰ هزار خادم در کل کشور و هشت هزار خادم در استان آذربایجان شرقی و بیش از ۲۰۰ خادم در مرند ثبت نام کردند.
وی از اجرای طرح نذر رسانه ای خبر داد و اظهار داشت: رسانه ها و فضای مجازی نیز یکی از زمینه های خدمت رضوی است.
مسئول کانون خادم یاران رضوی در مرند عنوان کرد: طرحی با عنوان چهارشنبه های امام رضایی در کل کشور آغاز شده که رسانه ها و شبکه های مجازی می توانند چهارشنبه خود را با یک حدیث رضوی آغاز کنند.  
حجت الاسلام فرازی با اشاره با سابقه ۱۳ ساله برگزاری جشن زیر سایه خورشید در دهه کرامت ابراز داشت: امسال به خاطر شرایط کرونا خادمان امام رضا(ع) در چند شهر حضور پیدا می کنند که براین اساس روز جمعه خادمان رضوی در شهر مرند حضور خواهند یافت.
وی افزود: برنامه عمومی قبل از اقامه نماز جمعه ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
مسئول کانون خادم یاران رضوی در مرند غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و عیادت از یک جانباز و حضور در بیمارستان را از جمله برنامه های سفر یک‌روزه خادمان رضوی به این شهرستان دانست.
انتهای پیام/
هشت هزار خادمیار رضوی در آذربایجان شرقی ثبت نام کردند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار