معاون درمان وزیر بهداشت؛

بیمارستان امام رضا(ع) تبریز نمونه کشوری مراقبت از بیماران کرونایی

1399/04/11 - 13:38 - کد خبر: 22630 نسخه چاپی

نصر: قاسم جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) تبریز گفت: بنده از تمام بیمارستان های کشور بازدید کرده ام به جرات می توان گفت بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نمونه ترین و بهترین مرکز مراقبت از بیماران کرونایی در کل کشور هست.

به گزارش خبرنگار نصر، قاسم جان بابایی  معاون درمان ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اظهار داشت: با توجه به ارزیابی هایی که از کل بیمارستان ها و مراکزی که مراقبت از بیماران کرونایی را درکشور برعهده داشتند به جرات می توان گفت بیمارستان امام رضای تبریز به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی بهترین مراقبت و عملکرد را داشته و این مرهون زحماات رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان  و رئیس این مرکز هست.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: زیرساخت هایی که از آغاز ریاست رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نقاط مختلف استان حتی در جاهای کم برخوردار انجام یافته و به بهره برداری رسیده الان نتایج آن ملموس بوده و امروز به داد مردم منطقه رسیده است.
 
 
جان بابایی ادامه داد: بر اساس آماری که ارائه گردیده  حدود 140 نفر بیمار مشکوک به کرونا در این مرکز بستری هستند که نزدیک به نیمی از آنها با مشکلات جدی  مواجه هستند و تحت مراقت ویژه هستند و مراقبتهایی که در این مرکز ارائه می گردد در بالاترین سطح استاندارد جهانی بوده و تمام داروها و مراقبت های درمانی دانشگاه تبریز و مرکزامام رضا (ع) تبریز از نظر علمی عقب نبوده و همسو با کل دنیا خدمات  درمانی ارائه می گردد.
 

وی با اشاره به تعداد  بیماران مرخص شده از بخشهای آی سی یو این مرکز اضافه کرد: یکی از شاخص های اثرگذاری درمان دانشگاه تبریز و بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نحوه درمان و ترخیص هموطنان از بخش های ویژه است.  

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بخش زیادی از میزان شیوع کرونا ویروس وابسته به رفتارهای مردم هست و میزان بهبودی بیماران وابسته به تبحر بخش درمان و پزشکان هست و این در عملکرد تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز کاملا قابل لمس هست.
وی افزود: نقطه اطمینان و اعتماد مردم استان وجود زیر ساخت های مناسب بوده و اگر کمی نیز مراعات نمایند می توانیم از این بحران عبور نمائیم.
 
 
جان بابائی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان دانشگاه پیشرو در امر درمان بیماران کرونائی در کشور بوده و به جرات می توان گفت که تجارب این دانشگاه می تواند تکیه گاه خوبی برای سایر دانشگاه های کشور باشد.

این گزارش می افزاید: مرکزآموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریزبا بیش از یک هزار و 50 تخت مصوب بیمارستانی، بزرگترین مرکز رفرال درمانی شمال غرب کشور بوده و ازآغاز بحران کرونا ویروس به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونائی در استان ارائه خدمت می نماید.
انتهای پیام/
بیمارستان امام رضا(ع) تبریز نمونه کشوری مراقبت از بیماران کرونایی  نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار