حجت الاسلام برگی:

زبان گویای هنر بهترین ابزار برای مطالبه گری از اعمال ضدبشر آمریکایی

1399/04/11 - 09:44 - کد خبر: 22601 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: زبان گویای هنر بهترین ابزار برای مطالبه گری از اعمال ضدبشر آمریکایی است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام رسول برگی با بیان اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: در هفته فرهنگی و سیاسی واقع شده ایم که باید در این هفته اقدامات فرهنگی موثری توسط نهادهای فرهنگی و هنری و همچنین هنرمندان صورت گیرد.
وی افزود: در این راستا، گرافیست های جوان به دعوت حوزه هنری آذربایجان شرقی و با حضور استاد مجید دلدوزی گردهم آمدند تا در زمینه مطالبه گری در خصوص حقوق بشر آمریکایی و اعمال نژادپرستی این دولت، اقدامات موثر فرهنگی انجام دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان با بیان اینکه باید در زمینه مطالبه گری به حق از آمریکا و دولت های اروپایی فعاایت های مطلوبی صورت گیرد، تصریح کرد: زبان گویای هنر بهترین ابزار برای مطالبه گری از اعمال ضدبشر آمریکایی است که ما باید از این پتانسیل به نحواحسن استفاده کرد.
وی همچنین ادامه داد: حوزه هنری استان با توجه به محدودیت های مادی و منابع، اقدامات بسیار ارزنده ای در راستای اعتلای فرهنگ استان انجام می دهد که در این کارگاه نیز طرح های با کیفیتی تولید شده است.
حجت الاسلام برگی همچنین ادامه داد: روحیه و اراده انقلابی عوامل حوزه هنری استان موجب انجام فعالیت های مهم فرهنگی در استان شده که از این جهت از تمامی همکاران حوزه هنری تقدیر و قدردانی می کنم.
انتهای پیام/
زبان گویای هنر بهترین ابزار برای مطالبه گری از اعمال ضدبشر آمریکایی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار