گزارش/

اولین نمایشگاه مجازی سه بعدی ایران در تبریز افتتاح شد

1399/04/11 - 08:28 - کد خبر: 22594 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل ایپک اکسپو گفت: نمایشگاه مجازی به روزترین، موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای معرفی محصول و انتقال پیام به مخاطبان هدف است.

به گزارش نصر، "اکرم اکبری" امروز در آئین رونمایی از اولین نمایشگاه آنلاین و مجازی ایران (ایپک اکسپو) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: نمایشگاه مجازی به روزترین، موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای معرفی محصول و انتقال پیام به مخاطبان هدف است.

وی افزود: صنایع مواد غذایی، چرم، کیف و کفش، لوازم خانگی، صنایع چوبی و مبلمان، فرش و صنایع دستی، صنایع الکترونیک، صنایع شیمیایی، صنعت خودرو، ماشین آلات و صنایع نساجی از جمله ظرفیت های نمایشگاه مجازی سه بعدی در ایران است.

سازنده و پژوهشگر این اقتصاد دیجیتال به ضرورت های ایجاد نمایشگاه مجازی اشاره کرد و گفت: فعال نبودن بیش از ۸۰درصد واحد‌های اقتصادی استان در فضای مجازی و محدودیت هایی مانند شیوع ویروس کرونا به عنوان مانعی برای ارتقای توان تولید از ضرورت های ایجاد نمایشگاه مجازی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: افزایش سطح تسهیلات جامعه و ارتقا فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین روند رو به رشد اقتصاد دیجیتالی و بستری مناسب برای خلق ثروت از دیگر ضرورت های ایجاد نمایشگاه مجازی است.

اکبری به مزایای نمایشگاه های مجازی خاطرنشان کرد و گفت: معرفی محصولات و برندسازی واحدها، فروش آنلاین و داده کاوی اطلاعات مشتریان، ایجاد فضایی ایده آل برای انتخاب کالا، داشتن غرفه مجازی اختصاصی و شخصی سازی شده، ارائه خدمات مشاوره کسب و کار، وجود غرفه نیاز در راستای تعمیق واحد‌های مختلف، ارائه خدمات متمرکز مولتی مدیا، گرافیکی و تبلیغاتی و همچنین وجود شوروم اختصاصی از مزیت های نمایشگاه مجازی محسوب می شود.

وی به ویژگی های نمایشگاه مجازی آیپک اکسپو اشاره کرد و گفت: برای حضور در این نمایشگاه ها می توان از ساده ترین دستگاه ها ازجمله موبایل، کامپیوتر و تبلت استفاده کرد؛ همچنین سازوکاری بی نظیر، متمایز و جذاب، نمایش سه بعدی و شبیه سازی شده، امکان‌نمایش ۳۶۰درجه از کالاهای نهایی، قابلیت به روز رسانی و توسعه نوآورانه نرم‌افزاری می تواند در نوع خود نمایشگاه مجازی منحصر به فردی را به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام/
اولین نمایشگاه مجازی سه بعدی ایران در تبریز افتتاح شد سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار