نایب رییس شورای شهر تبریز؛

محله‌محورشدن خدمات شهری اتفاقی مبارک است/ تسهیل دسترسی به مراکز بیمارستانی با مسیرگشایی عطار نیشابوری

1399/04/10 - 14:03 - کد خبر: 22569 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس شورای شهر تبریز گفت: اجتناب از پروژه های ویترینی و انتقال خدمات شهری به سطح محلات و مناطق، اتفاقی مبارک از سوی شورا و شهرداری تبریز است.

به گزارش نصر، سونیا اندیش در آیین افتتاح و بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی منطقه ۲ تبریز اظهارکرد: هر چند پروژه‌های ویترینی از لحاظ جلوه عمومی نمود بیشتری دارند ولی اینکه در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان و سهولت دسترسی آنها به مراکزی مهم اقداماتی صورت می گیرد، حائز اهمیت است.
اندیش افزود: به طور مثال در پروژه مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری که امروز افتتاح شد شاهد این رویکرد و سهولت دسترسی شهروندان به مراکزی مهم مثل بیمارستان ها هستیم.
او ادامه داد: در این پروژه به لحاظ بیمارستان‌های امام رضا(ع) و شهید مدنی که قطب درمانی در شمال غرب هستند، این مسیرگشایی بسیار مهم بود.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مسیرگشایی‌ها را پروژه‌هایی مهم برای شهرداری‌ها دانست و گفت: این پروژه‌ها می‌تواند برای شهرداری درآمدزا باشد چرا که وقتی در جایی مسیرگشایی می‌شود و قطعات نمود بیشتری پیدا می‌کنند، می‌توان با صدور پروانه تجاری برای شهرداری کسب درآمد کرد.
اندیش ادامه داد: این در حالی است که با این اتفاق به جای حل مشکل ترافیک در آن مسیر، شاهد ترافیک بیشتر خواهیم بود چرا که برای آن مراکز جدید تجاری دسترسی ایجاد کرده ایم.
او خاطرنشان کرد: این در حالی است که شهرداری و شورای شهر با عدم صدور مجوز تجاری در این خیابان، در  شرایط اقتصادی فعلی سعی دارد با این مسیرگشایی‌ها حداقل درآمدها کسب شده و بیشتر نیازهای شهروندان برطرف شود.
نائب رئیس شورای شهر تبریز در پایان عدم صدور مجوز تجاری در این خیابان را اتفاقی مهم و ویژه عنوان کرد.
انتهای پیام/
محله‌محورشدن خدمات شهری اتفاقی مبارک است/ تسهیل دسترسی به مراکز بیمارستانی با مسیرگشایی عطار نیشابوری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار