معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

آکادمی‌ها و مدارس فوتبال زنجان تعطیل شدند

1399/04/10 - 10:58 - کد خبر: 22553 نسخه چاپی

نصر: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: آکادمی‌ها و مدارس فوتبال این استان تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند و به حالت تعطیل درآمده‌اند.

به گزارش نصر، محمدعلی حمزه پور، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به این بیماری منحوس، بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی فدراسیون این رشته ورزشی، کلیه فعالیت‌های آموزشی در آکادمی‌ها و مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تا عادی شدن شرایط حاکم، ممنوع است.
وی اظهار داشت: با توجه به نگرانی خانواده ها و مسوؤلان ورزش کشور و زنجان و پیشگیری از ابتلای فعالان این عرصه ورزشی به بیماری ویروس کرونا، مسابقات فوتبال و فوتسال نیز در تمام رده های سنی چه در سطح استانی و چه کشوری برگزار نخواهد شد.
حمزه پور در خصوص فعالیت باشگاه های فوتبال زنجان نیز افزود: هنوز در خصوصی تعطیلی باشگاه های فوتبال، دستورالعمل و ابلاغیه ای به این اداره کل ارسال نشده است.
دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان نیز گفت: آکادمی‌ها، مدارس فوتبال این استان به خاطر شیوع ویروس کرونا، تا مساعد شدن شرایط کرونایی، فعالیت آموزشی و تمرینی نخواهند داشت.
عذرا واسعی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا فعالان این عرصه ورزشی به این بیماری، بر باشگاه های فوتبال زنجان نیز نظارت دقیق می شود و از باشگاهداران نیز توصیه می شود طبق روال گذشته دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را با دقت و جدیت هرچه تمام انجام دهند.
وی تعداد باشگاه های فوتبال این استان را ۳۲ باب اعلام کرد و اظهار داشت: پارسال (سال ۹۸) تعداد ۲ هزار و ۵۶۲ ورزشکار به صورت رسمی و بیمه شده در این باشگاه ها فعالیت داشتند.
مسوؤل واحد آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان نیز گفت: مدارس فوتبال زنجان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، فعال نیستند اما باشگاه های فوتبال با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی، فعال هستند.
بهمن عمولر افزود: همه ساله با آغاز فصل تابستان، مدارس فوتبال در این استان با حضور هنرآموزان زیر ۱۲ سال فعال می شدند اما امسال خانواده ها به علت نگرانی از احتمال ابتلا به بیماری کرونا، اجازه حضور به فرزندان خود در این مدارس که از سوی برخی باشگاه های فوتبال شکل گرفته بود را ندادند.
وی با بیان اینکه استقبال علاقه‌مندان از باشگاه های فوتبال زنجان به خاطر ترس از ابتلا به ویروس کرونا کم شده است، اظهار داشت: در زمان حاضر ورزشکاران نونهال، نوجوان، جوان، امید و بزرگسال در باشگاههای فوتبال زنجان زیرنظر مربیان مشغول به تمرین هستند که چهار باب از این باشگاه ها مختص بانوان است.
انتهای پیام/
آکادمی‌ها و مدارس فوتبال زنجان تعطیل شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار