همزمان با هفته قوه قضاییه صورت گرفت/

دیدار هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی آذربایجان شرقی با رئیس کل دادگستری استان

1399/04/09 - 20:20 - کد خبر: 22536 نسخه چاپی

نصر: هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی آذربایجان شرقی همزمان با هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش نصر، در این دیدار که جمعی از پیشکسوتان و بزرگان صنایع غذایی استان نیز حضور داشتند موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از زحمات بی وقفه مدیران وکارکنان واحدهای تولیدی ،  در خصوص مساعدت وایجاد تعامل و همکاری لازم درجهت برطرف کردند مشکلات واحدهای صنایع غذایی مطالبی عنوان کرد.
این گزارش حاکی است، در ابتدای این نشست دکتر رضا جعفری دبیر انجمن صنایع غذایی آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تقدیر از تلاش های رئیس کل و کارکنان و قضات دادگستری مواردی را مطرح کرد.
وی از جمله مواردی که در این نشست مطرح شد عبارت بود از: در مورد اخذ چک یا سفته توسط واحدهای تولیدی که به عنوان ضمانت از ویزیتورها و کارمندان قسمت فروش اخذ می شود که در بعضی مواقع در زمان پیگیری با مشکلات قانونی مواجه می گردد.
وی همچنین ادامه داد:  در مورد فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل در استان که این موضوع باعث کندی و ایجاد مشکل در حمل نقل محصولات تولیدی واحدهای صنایع غذایی می گردد و مشکلات مربوط به واردات کامیون های دست دوم با عمر سه سال در این مورد قابل توجه می باشد.
جعفری خاطر نشان کرد: از اوایل فروردین ماه سال ۱۳۹۹ در شرایط سخت بوجود آمده ناشی از مشکلات بیماری کرونا و علیرغم بالا رفتن قیمت مواد اولیه ،  جهت تامین مایحتاج مردم و پرنمودن قفسه های سوپرمارکت ها و هایپرمارکت و فروشگاههای بزرگ زنجیره ای ،  واحدهای صنایع غذایی همچنان به تولید و عرضه محصولات خود با تلاش و جدیت کامل ادامه دادند.
این گزارش می افزاید، در این نشست آقایان رضا جعفری – حاج علی نجاتی – بهمن هلالی – برهانی – غلامی – توکلی – دهقانی زاد – صمدزاده – نادری حضور داشتند.
انتهای پیام/
دیدار هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی آذربایجان شرقی با رئیس کل دادگستری استان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار