با اعتباری بالغ بر ۳۷۰میلیارد ریال؛

هفت پروژه عمرانی و خدماتی در تبریز به بهره‌برداری رسید

1399/04/09 - 13:06 - کد خبر: 22509 نسخه چاپی

نصر:با حضور مسئولان استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، هفت پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری منطقه دو تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، این پروژه‌های عمرانی و خدماتی صبح امروز، ۹ تیر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
عملیات مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری یکی از همین پروژه‌های مهم است که در مجموع پنج هزار و ۲۰۰متر مربع به فضاهای عمومی شهر افزود. این خیابان که با هزینه ای بالغ بر ۳۱۰میلیاردریال احداث شده، از ترافیک خیابان گلگشت و خیابان‌های همجوار کاسته است.
همچنین کانال سنگی و شبکه دفع آبهای سطحی در ساری زمی و مقابل میدان پلیس در این منطقه با اعتبار ۲۰میلیاردریال به بهره برداری رسید.
باکس گذاری و ایجاد شبکه دفع آب های سطحی مهران رود در حوزه شهرداری منطقه چهار با اعتبار ۲۰میلیاردریال، احداث کانال سنگی و شبکه دفع آب های سطحی و کنترل سیلاب کوی سهند ائل گلی با اعتبار ۱۱میلیاردریال از دیگر طرح های منطقه دو تبریز است که امروز افتتاح شد.
نمازخانه و تاسیسات جانبی پارک عباس میرزا با اعتبار ۳.۵میلیاردریال، تاسیسات بهداشتی آرامستان وادی رحمت با اعتبار ۳.۵میلیاردریال و بهسازی و ساماندهی پارک سهند با اعتبار سه میلیاردریال سه پروژه دیگر خدماتی این منطقه است که مورد بهره برداری قرار گرفت.
این هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال احداث شده است.
انتهای پیام/
هفت پروژه عمرانی و خدماتی در تبریز به بهره‌برداری رسید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار