شهردار تبریز؛

برای شهردار بعدی بدهی نخواهیم گذاشت

1399/04/09 - 12:48 - کد خبر: 22508 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز اظهارکرد: امروز نه تنها توانسته ایم بدهی های قبلی را پرداخت کنیم بلکه شهر را نفروخته ایم و بازگشایی و پروژه های مختلفی را به بهره برداری رسانده ایم.

به گزارش خبرنگار نصر، "ایرج شهین باهر" در مراسم افتتاح هفت پروژه عمرانی، سلامت و بهداشت و بحران شهری توسط شهرداری منطقه ٢ گفت: بعد از مراسم تودیع و معارف شهردار جدید هیچ بدهی برای شهردار بعدی نخواهیم گذاشت.
شهردار تبریز افزود: پروژه ویترینی پروژه ای است که جلوی چشم است، هدف ما ساخت زیرساخت های مناسب شهری است.
از تمامی مسئولین استانی، اعضای محترم شورا و خصوصا امام جمعه شهر تبریز اگرچه مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد  اما ایشان فضای همدلی و همکاری را در استان فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر می نمایم.
وی اظهار کرد: افتتاح، کلمه ای که اکنون با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه در بسیاری از شهرها از یاد رفته است، شهرداری ها در حال تعدیل نیرو هستند تا بتوانند حقوق کارکنان را پرداخت نمایند.
ایرج شهین باهر اذعان کرد: شهرداری بنگاه یا شرکت اقتصادی نیست که به دنبال در آمد و منفعت طلبی باشد، شهرداری موظف است تا به مردم خدمات ارائه کند.
وی با اشاره به اینکه اکنون دو سه سال است که در حال پرداخت بدهی های کلان شهرداری دوره قبل هستیم، خطاب به رئیس شورای شهر گفت: برای دور بعدی شهرداری بدهی نخواهیم گذاشت، امروز نه تنها توانسته ایم بدهی های قبلی را پرداخت کنیم بلکه شهر را نفروخته ایم و بازگشایی و پروژه های مختلفی را به بهره برداری رسانده ایم.
وی در ارتباط با پروژه بازگشایی مسیر خیابان عطار نیشابوری گفت: در پروژه بازگشایی خیابان عطار نیشابوری با هزینه امسال 100 میلیارد بودجه لازم داشت که در سال قبل با 35 میلیارد انجام شده است، قبلا در این گونه مواقع در طول خیابان ها مجوز پاساژ هایی در کنار هم را صادر می کردند و 300 میلیارد پول می گرفتند، نه تنها در این پروژه شهرداری هزینه کرده است بلکه برای بازگشت آن هم فکر نکرده است.
شهردار تبریز با اشاره به بارندگی های امسال افزود: امسال بیشترین بارندگی را داشتیم اما خوشبختانه سیلاب و آسیب های احتمالی برای خانه ها را نداشته ایم، این به برکت افتتاح کانال هایی است که توسط شهرداری انجام شده است.
وی در پایان افزود: با افتخار می گویم شهر تبریز شهر بدون گدا، بدون معتاد متجاهر و شهر اولین ها است و سعی ما حفظ این برند خواهد بود.
انتهای پیام/
برای شهردار بعدی بدهی نخواهیم گذاشت محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  ناصر   4 سالها پیش  

ممکن اولسا جناب شهردار بویورسونلار هانچی زیر ساختی ایشی بو شهرده گوروبلر؟ آخی یالنیز بورجلاری ورماق دا اولدی ایش؟
پژوهشیار