عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:

الحاق شدن یا نشدن براساس تصمیم هیئت دولت است نه مدیران

1399/04/08 - 15:26 - کد خبر: 22456 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: قرار نیست که هرجا به نفع بود الحاقی‌ انجام ‌شود و هرموقع نبود انجام نشود الحاقی شدن یا نشدن براساس تصمیم هیئت دولت است نه مدیران دیگر.

به گزارش خبرنگار نصر، "فریدون بابایی اقدم" در خصوص خدمات دهی به روستا‌های الحاقی، گفت: فرمانداری گفته شهرداری در روستاهای اوغولو‌ و سهلان هزینه عمرانی نکند اما به عنوان روستا‌های حریم می‌تواند در آنها هزینه کند که خواستار شفاف سازی در خصوص روستا‌های الحاقی و حریم و عدم تبعیض در این خصوص هستیم، نامه فرمانداری مبنی بر اینکه روستا‌های اطراف به صورت محله در تبریز محسوب شود که دو روستای فتح آباد و کرکج‌ نیامده است که باید این دو روستا نیز دیده شود.
عضو شورای شهر با اشاره به حذف کد‌های الحاقی، گفت: حذف کد های الحاقی تنها توسط هیئت دولت میسر است و اگر هیئت دولت این را مصوب کرده مصوبه هیئت دولت ارائه شود در غیر این صورت این نامه ها درست نیست و باید تکلیف روستا‌های الحاقی و حریم معلوم شود.
وی ادامه داد: قرار نیست که هرجا به نفع بود الحاقی‌ انجام ‌شود و هرموقع نبود انجام نشود الحاقی شدن یا نشدن براساس تصمیم هیئت دولت است نه مدیران دیگر.
بابایی اقدم با اشاره به غیرقانونی بودن وجود دهیاران در روستا های الحاقی اظهار کرد: لازم است شورای استان و شهرستان این تخلف را پیگیری کنند.
انتهای پیام/
الحاق شدن یا نشدن براساس تصمیم هیئت دولت است نه مدیران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار