خبر/

بازدید نماینده ولی فقیه و رئیس شورای شهر تبریز از روند تولید نماهنگ "من نایب الزیاره ام"

1399/04/08 - 12:39 - کد خبر: 22437 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و رئیس شورای شهر تبریز از روند تولید نماهنگ "من نایب الزیاره ام" بازدید کردند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد علی آل هاشم و شهرام دبیری در پشت صحنه فیلم برداری نماهنگ من نایب الزیاره ام حضور یافته و در جریان فعالیت های گروه فرهنگی مذهبی آئینه قرار گرفتند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم ضمن تقدیر از گروه فرهنگی مذهبی آئینه که با نیاز سنجی در جامعه، اقدام به تولید برنامه های فرهنگی و مذهبی می کند، گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تقویت پیوند بین نسل‌های مختلف و ترویج بزرگ منشی و یادآوری انسانیت و بیان جایگاه زن در سیره اهل بیت است.
وی دهه کرامت را فرصتی برای پویایی فعالیت‌های فرهنگی دانست و ادامه داد: این ایام در کنار ایجاد شور و نشاط معنوی، زمینه و فرصت ارزنده‌ای برای پرداختن به سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و ترویج بیش از پیش آموزه‌های رضوی و معارف ناب فاطمی در جامعه است که فعالیت خود جوش مجموعه های فرهنگی همچون آئینه در این راستا جای قدردانی دارد.
در این بازدید شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز روند تولید نماهنگ من نایب الزیاره ام را خوب ارزیابی کرد و از گروه جوان، فعال و خوش فکر آئینه برای ساخت این نماهنگ قدردانی کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا که امکان دسترسی به اماکن متبرکه و ارتباطات اجتماعی کاهش یافته، تولید چنین برنامه هایی پاسخگوی نیازهای معنوی و روحی افراد جامعه می تواند باشد.
دبیری در ادامه افزود: توجه به فرهنگ اصلی ترین نیاز جامعه امروزی بوده و چنین گروه های فرهنگی و جوان می توانند یاریگر متولیان فرهنگی در پیشبرد اهداف فرهنگی در جامعه باشند.
انتهای پیام/
بازدید نماینده ولی فقیه و رئیس شورای شهر تبریز از روند تولید نماهنگ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار