سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی خبر داد:

حضور دو ‌ملی‌پوش در تیم کشتی دریاچه ارومیه

1399/04/08 - 10:55 - کد خبر: 22420 نسخه چاپی

نصر: سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: دو کشتی‌گیر تیم ملی با توافق صورت‌گرفته به تیم "دریاچه ارومیه" نماینده استان در لیگ برتر کشتی پیوستند.

به گزارش نصر، سعید خوشبخت روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار افزود: فصل نقل‌ و انتقال لیگ‌برتر کشتی سال جاری آغاز شده و در نخستین روزهای آن، امیرمحمد یزدانی و اسماعیل نجاتیان به تیم آذربایجان غربی پیوستند.
وی اضافه کرد: این ۲ بازیکن عصر روز شنبه، هفتم تیر به همراه مهدی برائتی نماینده باشگاه ارومیه‌ای در سازمان لیگ حاضر شده و قرارداد خود را امضا کردند.
سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: با چند کشتی‌گیر دیگر ملی‌پوش و کشتی‌گیر ملی‌پوش تیم جمهوری آذربایجان در حال رایزنی هستیم تا با یک تیم قدرتمند در لیگ برتر حضور یابیم.
خوشبخت افزود: حضور «بهروز یاری» به‌عنوان سرمربی و "محمد طلایی" به‌عنوان کمیته فنی تیم قطعی شده است.
امیرمحمد یزدانی، ملی‌پوش جویباری وزن ۶۵ کیلوگرم فصل گذشته است که در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا به میزبانی مغولستان و در سال ۲۰۱۹ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی بوسنی درسال ۲۰۱۵ به مدال نقره دست یافته است.
اسماعیل نجاتیان کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم فصل گذشته در تیم مشهد در لیگ برتر حضور یافته بود و سابقه دعوت به اردوهای تیم‌های ملی را دارد.
انتهای پیام/
حضور دو ‌ملی‌پوش در تیم کشتی دریاچه ارومیه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار