/علل تخریب‌های هدف‌دار مجلس چیست؟

متفکر آزاد: عده‌ای می‌خواهند مجلس گرفتار حاشیه شود

1399/04/08 - 09:00 - کد خبر: 22400 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند مجلس گرفتار حاشیه شود تا از تمرکز روی مسائل اصلی کشور غافل بمانند، اما این‌ها باید بدانند که ما مسیر پیشبرد اهداف کشور را هیچ‌گاه رها نخواهیم کرد.

به گزارش نصر، روح‌الله متفکر آزاد، به تخریب‌های هدف‌دار برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم که در مجموع تاکنون 9 جلسه علنی را پشت سر گذاشته، اشاره کرد و  اظهار داشت: مجلس یازدهم رسالت‌های بزرگی را بر عهده دارد و در این وضعیت کشور که همکارانم پا به مجلس نهادند همه آنها می‌دانند که وارد یک عرصه بسیار سنگین و خطیری شدند؛ بنابراین مردم توقع دارند که برای حل مشکلاتشان راه حلی ارائه دهیم.
وی در ادامه افزود: لذا با تمام توان و قدرت بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده کار خود را انجام خواهیم داد و البته مجلس روی مسائل اصلی کشور متمرکز خواهد شد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر به تخریب‌های زودهنگام مجلس از سوی برخی از جریانات سیاسی اشاره و اظهار کرد:  ممکن است عده‌ای بخواهند مجلس را گرفتار حاشیه‌ها کنند که از هدف و کار اصلی خود باز بماند که باید به اینها متذکر شد ایجاد این حاشیه سازی‌ها مجلس را از مسیری که برای پیشبرد اهداف کشور در پیش گرفته منصرف نخواهد کرد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم به عزم جدی نمایندگان برای نظارت بر اجرای قوانین توسط دستگاه‌های اجرایی کشور اشاره و تاکید کرد: عزم مجلس بر این بوده که به صورت جدی حوزه نظارتی را خود را بکار گیرد و یک مورد آن نیز کمیسیون اصل 90 است که برخلاف دوره‌های گذشته برای ورود به آن متقاضی زیاد بود و این نشان می‌دهد که مجلس یازدهم روی حوزه نظارتی تمرکز جدی خواهد داشت تا با مفاسد گوناگون برخورد سنگینی داشته باشد.
انتهای پیام/
متفکر آزاد: عده‌ای می‌خواهند مجلس گرفتار حاشیه شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار