رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز:

عدم وجود اراده برای حل مشکل سرمایه گذاری در شهرداری تبریز/ کمیسیون سرمایه گذاری منحل شود

1397/12/02 - 16:57 - کد خبر: 224 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: در شهرداری تبریز اراده‌ای برای حل و فصل معضلات سرمایه گذاری شهری وجود ندارد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، غلامحسین مسعودی‌ریحان امشب در جلسه سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار داشت: برای بهبود فضای سرمایه‌گذاری در شهر تبریز ابتدا باید آسیب‌شناسی پروژه‌های موجود که به هر دلیلی متوقف شده چه از طرف شهرداری و چه از طرف پیمانکار انجام گیرد.

وی ادامه داد: مدیریت سرمایه‌گذاری باید این مسایل را بررسی کنند که چرا پروژه‌ها متوقف شده‌اند، پروژه‌هایی که میلیاردها سرمایه‌گذاری داشته‌اند و شاید با حل مشکلات موجود میلیاردها تومان برای شهرداری درآمد پایدار ایجاد خواهد کرد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار خاطرنشان کرد: در بعضی پروژه‌ها بسته سرمایه‌گذاری آماده است و منجر به قرارداد خواهد شد ولی معلوم نیست که چرا شهرداری قرارداد مشارکت را منعقد نمی‌کند.

مسعودی‌ریحان با بیان اینکه شهرداری توضیح دهد که چند پروژه سرمایه‌گذاری دارد و درآمد ماهانه از این پروژه ها چقدر است و در چه محل‌هایی هزینه می‌ شود افزود: بحث بررسی بودجه نیز مهم است چراکه سال گذشته برای مدیریت سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال بودجه تصویب شد ولی مشخص نشد که این بودجه تخصیص یافته یا خیر و در صورت تخصیص در چه محل‌هایی هزینه شده است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار با انتقاد از اینکه در شهرداری تبریز اراده‌ای برای حل و فصل معضلات سرمایه گذاری شهری وجود ندارد، گفت: ما علاوه بر اینکه بدنبال سرمایه‌گذاری جدید در شهر تبریز هستیم می‌خواهیم مشکلات پیش روی سرمایه گذاران موجود را حل نیز کنیم.

وی افزود: اگر شهرداری به سرمایه‌گذاری اعتقاد ندارد بهتر است کمیسیون سرمایه گذاری نیز منحل شود و گزارش جامع از وضعیت موجود تهیه شده و در صحن شورا قرائت شود.

غلامحسین مسعودی ریحان با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پروژه مشارکتی جواهر تبریز گفت: در مورد پروژه جواهر بارها در کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار بحث و بررسی شده است و اعلام شده است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز باید از محل موجود خود تخلیه شود ولی متاسفانه با گذشت بیش از یک سال و نیم هنوز این کار انجام نشده است و مجتمع تجاری جواهر در بهترین نقطه شهر به حال خود رها شده است.

انتهای پیام/

عدم وجود اراده برای حل مشکل سرمایه گذاری در شهرداری تبریز/ کمیسیون سرمایه گذاری منحل شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار