دروازه‌بان برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان؛

مس سونگون و گیتی پسند در سطح تیم‌‌های قدرتمند برزیل هستند/ در بازی برگشت ما بدشانسی آوردیم

1399/04/07 - 15:17 - کد خبر: 22383 نسخه چاپی

نصر: دروازه‌بان برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است که مس سونگون و تیم گیتی پسند در سطح تیم‌های قدرتمند برزیل هستند.

به گزارش نصر، الکس فالکون دروازه‌بان برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند در گفت‌وگویی، در خصوص شکست تیمش مقابل مس سونگون و از دست دادن قهرمانی، اظهار کرد: در بازی اول ما بسیار بد بازی کردیم و تیم حریف هم از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را انجام داد.
وی ادامه داد: در بازی دوم که در تبریز برگزار شد خیلی بهتر بودیم و به نظرم حق ما اصلا شکست نبود. اما به هرحال فوتسال است و باید یک تیم برنده باشد و از شانس بد ما، باخت قسمت ما شد.
دروازه‌بان برزیلی گیتی پسند اصفهان گفت: من خیلی خوشحالم که در لیگ ایران و در کنار بازیکنان بسیار قدرتمند فوتسالی ایران بازی کردم و برای من یک تجربه بسیار عالی و فوق‌العاده بود. دوست دارم ادامه زندگی فوتسالی‌ام را در گیتی پسند ادامه دهم اما تمامی این مسائل به ادامه همکاری من و این باشگاه برمی‌گردد.
الکس فالکون افزود: من در برزیل سابقه بازی دارم و قهرمانی سری A برزیل را هم کسب کردم و می‌توانم بگویم که سطح دو تیم مس سونگون و گیتی پسند همانند تیم‌های قدرتمند برزیل و ایتالیا است. بازیکنان ایرانی استعداد بسیار خوبی در فوتسال دارند و مطمئن هستم که فوتسال ایران می‌توانند از عنوان سومی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۶ در رقابت‌های بعدی جهانی، دفاع کند.
انتهای پیام/
مس سونگون و گیتی پسند در سطح تیم‌‌های قدرتمند برزیل هستند/ در بازی برگشت ما بدشانسی آوردیم ترجمان صبح


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار