استاندار آذربایجان‌غربی؛

زیرساخت برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی ارومیه فراهم می‌شود

1399/04/07 - 10:15 - کد خبر: 22346 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به جدیت مدیریت ارشد استان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی به ویژه آکادمی والیبال و ورزشگاه‌های فوتبال گفت: زیرساخت برگزاری مسابقه به صورت استاندارد در ورزشگاه تختی ارومیه فراهم می‌شود.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری عصر روز جمعه در بازدید از ورزشگاه تختی و آکادمی والیبال ارومیه افزود: این ورزشگاه، یکی از قدیمی‌ترین مراکز ورزشی کشور است که باید تمام اقدامات لازم برای تجهیز و بازسازی آن به‌ویژه چمن ورزشگاه و نصب نورافکن‌ها برای کسب استانداردهای لازم میزبانی درسریع‌ترین زمان انجام شود و استانداری آذربایجان‌غربی نیز آماده همکاری و کمک در این زمینه است.
وی اضافه کرد: باید برای افزایش سکوها در راستای حضور بیشتر هواداران نیز مطالعه و این اقدام صورت گیرد.
استاندار آذربایجان‌غربی ادامه‌داد: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهیدباکری نیز باید اقدامات لازم برای رسیدن به استانداردها انجام گیرد و در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع نواقص اقدام شود.
شهریاری، ارومیه را یکی از شهرهای والیبال‌خیز کشور عنوان کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های این رشته منجر به پرورش استعدادها و رشد والیبال ایران می‌شود و در این خصوص آکادمی والیبال یکی از این پروژه‌هاست.
وی افزود: این آکادمی، ظرفیتی منحصر به فرد برای توسعه این رشته پرطرفدار است و آماده کمک برای اتمام عملیات احداث آن هستیم.
وی با اشاره به حمایت از سایر تیم‌های ورزشی استان نیز بیان کرد: باشگاه ۹۰ تا به امروز توانسته با کسب نتایج خوب مدعی صعود به لیگ برتر باشد و همه مسوولان و استانداری نیز برای تداوم نتایج خوب این تیم و کسب جواز صعود به لیگ برتر آماده همکاری و حمایت است.
طی هفته های گذشته، فدراسیون فوتبال کشورمان با ارسال نامه ای به مدیریت ورزشی آذربایجان غربی از نبود امکان برگزاری دیدارهای لیگ یک توسط تیم ۹۰ ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر خبر داده بود که علت آن نیز نبود نورافکن و وضعیت نامناسب جایگاه های تماشاگران عنوان شده بود.
انتهای پیام/
زیرساخت برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی ارومیه فراهم می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار