توضیحات نیکوخصلت در خصوص انتقال آرامگاه پروین اعتصامی به تبریز:

انتقال آرامگاه پروین اعتصامی به تبریز قابل بررسی است

1399/04/06 - 11:58 - کد خبر: 22331 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای اسلامی شهر تبریز توضیحاتی در خصوص انتقال آرامگاه پروین اعتصامی شاعر پرآوازه تبریز به این کلانشهر ارایه داد.

به گزارش نصر، سعید نیکوخصلت در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی شهرداری تبریز از جمله پیاده‌راه مسیر خانه‌ی پدری پروین اعتصامی، صحبت‌هایی درباره‌ی بررسی امکان انتقال آرامگاه شاعره بزرگ ایران، پروین اعتصامی به تبریز در رسانه‌ها به نقل از اینجانب مطرح گردید که واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت که یکی از آن‌ها، تکذیب انتقال آرامگاه پروین اعتصامی از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری قم بود. لذا لازم دیدم توضیحی در این باره ارائه کنم.
وی ادامه داد: واقعیت مطلب این بود که بنده درباره بررسی موضوع، چندین بار با استاندار قبلی و وقت استان قم، آقای دکتر صادقی در این باره مذاکره کرده بودم و در صحبت های اخیر نیز اشاره داشته‌ام که باید در این باره در آینده با استاندار قم وارد مذاکره شویم و اصلاً اینجانب سخنی از انتقال قطعی نکرده‌ام.  
نیکوخصلت افزود: به هر حال همانگونه که گفته بودم؛ این موضوع قابل بررسی است و برای معرفی بیشتر این اختر تابناک آسمان شعر و ادب، اگر از دیدگاه حقوقی و شرعی این انتقال ممکن باشد؛ می‌تواند ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری قابل توجهی برای تبریز و در نهایت ایران عزیز بیآفریند.
انتهای پیام/
انتقال آرامگاه پروین اعتصامی به تبریز قابل بررسی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار