سخنگوی شورای شهرستان تبریز؛

هزینه و صرف زمان بر امر فرهنگ و مطالعه سرمایه گذاری بزرگی برای جامعه خواهد بود

1399/04/05 - 09:51 - کد خبر: 22267 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی شورای شهرستان تبریز در حاشیه بازدید از کتابخانه شخصی فرخزاد به همراه جمعی از بانوان فعال فرهنگی با تقدیر و تشکر و قدردانی از تلاش های ایشان گفت؛ به اذعان کارشناسان جامعه شناسی، فرهنگ زیربنای توسعه جوامع هست و اگر بسط و پرورش این اصل از نهاد خانواده و مادران آن جامعه برخیزد قطعا و یقینا تاثیرگزاری به مراتب بالاتری خواهد داشت.

یه گزارش نصر، آرزو مبصر گفت: مادرانی که فرزندان این جامعه را تربیت میکنند به ضرس قاطع میتوانند فرهنگ و هنر اصیل اسلامی ایرانی مان را به نسل های آتی در تربیت اصیل  منتقل کنند و آنچه در نهایت ماحصل میشود؛  که هیچ ضدفرهنگ و ضد ارزشی توان سرکوب و به انحطاط کشیدن عزیزان وطن مان را نخواهد داشت.

مبصر ادامه داد: اگر دغدعه امروزمان فرهنگ با هویت و ریشه دار جامعه مان نباشد قطع و یقین نه در مسایل اجتماعی بلکه توان رشد و بالندگی در مقوله های دیگر هم نخواهد بود. فرهنگ اقتصادی، فرهنگ هنر، فرهنگ تکنولوژی و... هرکدام مجال جداگانه ای مطلبید که جامعه شناسان و کارشناسان مسایل مرتبط نکاتی را در باب آن بیان داشته اند.
آرزو مبصر گفت ؛ هزینه در مورد فرهنگ ، آینده نگری و سرمایه گذاری مهمی است که سود دهی آن برای کل جامعه و بالاخص در دراز مدت قابل لمس خواهد بود و نیاز است متولیان امر با الگو قراردادن فرمایش مقام معظم رهبری ؛ " ایجاد فرهنگ و اندیشه‌ی صحیح در جامعه جهاد است " بصورت جهادی پایکار مسایل فرهنگی و ایجاد اندیشه های سالم باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت و دلگرمی به چنین بانوانی میتوان زمینه را برای بسط بیشتر اصحاب قلم و نویسندگان هموارتر و اشتیاق آنان و دیگر عزیزان این حوزه را برای نوشتن و آموختن بیشتر و پر رونق تر کرد.
انتهای پیام/
هزینه و صرف زمان بر امر فرهنگ و مطالعه سرمایه گذاری بزرگی برای جامعه خواهد بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار