نائب رئیس شورای شهر تبریز:

احیای بافت تاریخی، موجب اعتلا و حفظ میراث فرهنگی می شود

1399/04/04 - 16:53 - کد خبر: 22255 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقدامات فرهنگی شهرداری در احیای بافت تاریخی قابل تقدیر است؛ چراکه این امر موجب اعتلای فرهنگی و حفظ میراث فرهنگی خواهد شد.

به گزارش نصر، سونیا اندیش در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه یک در محل خانه پروین اعتصامی با اشاره به ویژگی‌های این بانوی شاعر، گفت: پروین اعتصامی یکی از شاعران مهم زبان فارسی است که در جوار حرم حضرت معصومه به خاکسپاری شده و افتخاری برای تبریز و آذربایجان است.
وی با ابراز خرسندی از ورود شهرداری تبریز به فعالیت های عمرانی در محلات شهر، گفت: ورود شهرداری برای آبادانی محلات شهر بسیار قابل تقدیر بوده و اقدامی شایسته است.
وی با اشاره به اینکه پروین در اوضاع اجتماعی روزگار خود که شرایط مناسبی وجود نداشت به رشد و بالندگی رسید افزود: این نشان می‌دهد که بانوان ما اگر بخواهند و خانواده‌هایشان از آنها حمایت کنند و فضای مناسب برای رشد آنها فراهم باشد می‌توانند موجب پیشرفت‌های بسیاری در عرصه اجتماعی فرهنگی و هنری باشند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که نقش پدران و مادران در رشد بانوان بسیار مهم است، گفت؛ بانوان پتانسیل های بسیاری برای رشد دارند که این در طول دوران مختلف در کشور ما به اثبات رسیده است.
وی با تقدیر از احیای اماکن تاریخی در شهرداری تبریز در دوسال گذشته، گفت: این کارهای بزرگ در حالی انجام می‌گیرد که در سال‌های گذشته شاهد تخریب گستره بافت تاریخی تبریز بودیم.
براساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، اندیش در پایان از تمامی زحمت کشانی‌که برای آبادانی شهر تلاش می‌کنند تقدیر و قدردانی کرد. 
انتهای پیام/
 احیای بافت تاریخی، موجب اعتلا و حفظ میراث فرهنگی می شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار