استاندار آذربایجان شرقی؛

افزایش تخت بیمارستانی توسط دولت تدبیر و امید در تاریخ کشور بی‌سابقه است

1399/04/04 - 16:30 - کد خبر: 22251 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مدیریت خوب دولت در موضوع کرونا گفت: افزایش تخت بیمارستانی در مراکز درمانی توسط دولت تدبیر و امید در تاریخ کشور بی‌سابقه است.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی اظهار کرد: هنوز کرونا تمام نشده است با این حال دوست و دشمن اذعان دارند که جمهوری اسلامی به خوبی این ویروس را مدیریت کرده است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید سال 1392 کشور را با تورم 40 درصد و رشد اقتصادی منفی هشت درصد تحویل گرفت اما در سال 1395 تورم تک رقمی شد و رشد اقتصادی به مثبت 6 درصد رسید.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: بعد از برجام سه عده زهر ترک شدند؛ اول افراطی های آمریکا که هنوز سرکار هستند و بعد اسراییل و مرتجعان منطقه که اجازه ندادند برجام به پیش رود.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وقتی به پشت سر نگاه می کنیم می بینیم خیلی از فراز و فرودها را پشت سر گذاشته ایم، افزود: افزایش قیمت ارز، بخشی به بیانیه سران حکام و مسایل بین المللی برمی گردد.
ساختمان اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت دو هزار و 200 متر مربع، با زیربنای هفت هزار و 891 مترمربع در هفت طبقه  با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث شده است که امروز با حضور مدیرعامل بسمه سلامت کشور به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
افزایش تخت بیمارستانی توسط دولت تدبیر و امید در تاریخ کشور بی‌سابقه است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار