رییس سازمان بسیج سازندگی؛

بسیج ۱۸۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور اجرا کرده است

1399/04/03 - 15:09 - کد خبر: 22178 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: طی حدود هشت سال گذشته، نزدیک به ۱۸۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی کوچک و زودبازده توسط بسیج در کشور اجرا شده است.

به گزارش نصر، سرهنگ پاسدار محمد زهرایی روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان افزود: مجموعه بسیج ماموریت خود را در حوزه محرومیت زدایی در امتداد برنامه های دولت تعریف کرده است و در این راستا حرکت می‌کند.
وی به لزوم ایجاد فهم مشترک از محرومیت زدایی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات نظام اداری ما این است که تعریف درستی از محرومیت در بین بخش های مختلف وجود ندارد.
رییس سازمان بسیج سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم هویت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی، یک نظام تکلیفی و ارزشی که بر باورها استوار است.
وی با بیان اینکه دفاع در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید دفاع نوین باشد، افزود: دفاع در این عرصه‌ها، سربازان و افسران خودش را می‌خواهد.
سرهنگ زهرایی با بیان اینکه در شرایط حاضر نظام به دنبال ایجاد فناوری های خاص خود همچون اربعین و راهیان نور است، گفت: تاثیر این حرکت ها، دشمن را برای ماه ها به پشت خاکریزها می راند.
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها برای کمک به دولت حضور دارد، گفت: مجموعه بسیج آماده است با همان روحیه خرمشهری و جهادی، به مردم خدمت رسانی کند.
بنا به این گزارش، در این جلسه اجرای ۱۵۶ پروژه محرومیت زدایی  با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان و هشت پروژه دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان با مشارکت بسیج سازندگی در استان زنجان به تصویب رسید.
انتهای پیام/
بسیج ۱۸۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور اجرا کرده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار