سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه استان؛

کمیسیون کارگری در راستای احصاء مشکلات و بررسی موانع تولید نقش بسیار مهمی ایفا می کند/ جهش تولید و رونق تولید با تلاش جمعی امکان پذیر است

1399/04/03 - 10:11 - کد خبر: 22158 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در بازدید از واحدهای تولیدی گسترش و توسعه صنعت آذربایجان، شرکت پالایش نفت تبریز و شرکت قاینارخزر با بیان نقش بسیار مهم و اثربخش کمیسیون کارگری استان در بررسی و احصاء مشکلات و موانع پیش روی تولید و صنعت استان افزود: توجه و اهتمام ویژه اعضای کمیسیون کارگری و با همت و تلاش این کمیسیون کمترین میزان تنش کارگری را در کشور داریم.

به گزارش نصر، فتحی افزود: بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی با همراهی کمیسیون کارگری استان از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در بررسی موانع و مشکلات پیش روی صنعت و تولید استان می باشد که با جدیت به دنبال تعادل و تعامل در عرصه‌های کار و تولید هستیم.

فتحی افزود: بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی با همراهی کمیسیون کارگری استان از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در بررسی موانع و مشکلات پیش روی صنعت و تولید استان می باشد که با جدیت به دنبال تعادل و تعامل در عرصه‌های کار و تولید هستیم.

وی با اشاره به حرکت پرشتاب صنعت در دنیا افزود: برای برون رفت از مشکلات و ارتقاء قدرت رقابت پذیری باید دانش و استانداردهای لازم را ارتقاء دهیم و کارآفرینان و کارگران و تلاشگر در واحدهای تولیدی صنعتی در تحقق اهداف و منویات اقتصاد مقاومتی و نیل به اهداف راهبردی جهش تولید گام های بلندی را برداشته اند.
انتهای پیام/
کمیسیون کارگری در راستای احصاء مشکلات و بررسی موانع تولید نقش بسیار مهمی ایفا می کند/ جهش تولید و رونق تولید با تلاش جمعی امکان پذیر است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار