رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز؛

عوارض پروانه ساختمانی ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است

1399/04/02 - 16:13 - کد خبر: 22141 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: عوارض پروانه ساختمانی از خرداد ماه امسال با ۴۰ درصد افزایش ارائه خواهد شد.

به گزارش نصر، محمدباقر بهشتی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز در کمیسیون لوایح شهرداری بررسی شد که یکی از آنها فروش اوراق مشارکت به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای قطار شهری و دیگری ۱۳۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس از محل اوراق مشارکت بود که کمیسیون با آنها موافقت کرد.

وی با بیان اینکه سختی کار کارگران شهرداری که چهار درصد بود و شهرداری پرداخت نمی‌کرد تصویب شد که در صحن شورای شهر بررسی و تصمیم گیری شود گفت: این موضوع در صحن علنی شورای شهر بررسی خواهد شد تا در صورت تصویب سختی کار به این کارگران تعلق گیرد.

بهشتی با اشاره به بررسی بودجه ۲ میلیارد تومانی سریال جلال نیز که با مشارکت صداوسیمای استان ساخته شده است گفت: این موضو بررسی و قرارشد کمیسیون فرهنگی در این خصوص تصمیم گیری کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ۴۱ درصد درآمد دو ماهه شهرداری تحقق یافته  است گفت: ۲۴۷ میلیار تومان شهرداری در ۲ ماه درآمد داشته که در این جلسه وضعیت مناطق مختلف از جهت تحقق درآمد بررسی شد.
وی با اشاره به اینکه تحقق درآمد دوماهه شهرداری نسبت به ۲ سال گذشته بیشتر بوده گفت: دلیل این موضوع شیوع ویروس کرونا و اعمال تخفیفات اسفند ماه سال گذشته برای پروانه های ساختمانی تا پایان اردیبهشت بود که مردم از این موضوع استقبال کردند.

وی افزود: افزایش نرخ عوارض پروانه ساختمانی امسال نسبت به پارسال ۴۰ درصد افزایش یافته که از خرداد ماه اعمال می‌شود و درحال بررسی تاثیر این امر بر تحقق درآمد شهرداری هستیم.
انتهای پیام/
عوارض پروانه ساختمانی ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  شهاب   4 سالها پیش  

۴۰ درصد گرون می کنن بعد میگن چرا مسکن و اجاره بالا رفت خودکرده را تدبیر نیست.
پژوهشیار