استاندار آذربایجان‌غربی؛

عملکرد بانک‌های آذربایجان‌غربی در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست

1399/04/01 - 14:00 - کد خبر: 22065 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه همه بخش‌ها به موضوع تولید و اشتغال و اهتمام به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید در سال جاری گفت: عملکرد بانک‌های استان در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌غربی افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته بانک‌های استان در سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغال عملکرد قابل قبولی نداشتند.
وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز تولید و شیوع بیماری کرونا لزوم ایفای نقش حمایتی جدی تر توسط سیستم بانکی را بسیار با اهمیت می‌کند، اضافه کرد: از بانک‌هایی که همراه توسعه استان هستند، قدردانی می‌کنیم اما با بانک‌هایی که به بهانه‌های مختلف مانع تداوم روند توسعه استان عمل کنند، برخورد خواهیم کرد.
استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای فعال سازی نقش بانک‌ها در جهش تولید و پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا نشست‌های هماهنگی توسط دولت و بخش خصوصی برگزار می‌شود.
شهریاری به آمار روبه رشد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و حتی مسوولان و نیز افزایش مسافرت‌ها به استان شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.
وی افزود: الزام استفاده از ماسک در ادارات و بانک‌ها و نیز مراکز پرتجمع و برقراری مجدد محدودیت‌ها از جمله تصمیماتی است که برای کنترل کرونا در استان اتخاذ شده است.
وی از مدیران واحدهای صنفی و تولیدی خواست تا نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در این مراکز اهتمام جدی‌تری داشته باشند.
در دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی پیشنهادات لازم جهت حمایت از تولید به تصویب رسید.
مقام معظم رهبری که سال گذشته را سال رونق تولید نامگذاری فرموده بودند، امسال را نیز سال جهش تولید نامگذاری کردند تا توجه همه بخش‌ها به لزوم اهتمام ویژه در این بخش معطوف شود.
انتهای پیام/
عملکرد بانک‌های آذربایجان‌غربی در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار