به دستور استاندار آذربایجان شرقی؛

شکایت سازمان امور مالیاتی آذربایجان شرقی از ماهنامه الفبای اقتصاد آذربايجان لغو شد

1399/04/01 - 12:19 - کد خبر: 22057 نسخه چاپی

نصر: شکایت سازمان امور مالیاتی آذربایجان شرقی به دستور استاندار آذربایجان شرقی از ماهنامه الفبای اقتصاد آذربايجان لغو شد.

به گزارش نصر، به دنبال درج یک گزارش مستند از فشار مالياتي به اصناف و کسبه و واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی که دو شماره سال گذشته الفبای اقتصاد اذربابجان به چاپ رسید اداره کل امور حقوقی سازمان امور مالیاتی شکایتی را علیه مدیر مسول و سردبیر این ماهنامه در دادگستری تبریزمطرح کردند که با برپایی دادگاه بدوی و تجدید نظر دکتر محمد فرج پور باسمنجی سردبیر و عطا مهدی زاده مرتضوی مدیر مسول با ارایه مستندات لازم تبریه شدند .

 اداره کل امور مالیاتی استان نیز شکواییه ای را مبنی بر باز نشسته نبودن مدیرکل امور مالياتي ارایه کرده بودند که امروز اعضا هیات منصفه مطبوعات استان در دادگاه کیفری یک تبریز برای محاکمه مدیر مسول و سردبیر الفبای اقتصاد گرد هم امدند که قبل از شورای جلسه با دستور استاندار آذربایجان شرقی مدیر امور حقوقی ماليات استان با آوردن یک نامه حقوقی از محاکمه دکتر فرج پور باسمنجی و مهدیزاده مرتضوی صرف نظر کردند و هیات منصفه استان تشکیل جلسه ندادند.

یاد اوری می شود دکتر پور محمدی استاندار اذربابجان شرقی در راستای آزادی مطبوعات مدیران استانی از طر ح شکایت درقبال درج مطالب انتقادی خبرنگاران منع کرده اند.
انتهای پیام/
 
شکایت سازمان امور مالیاتی آذربایجان شرقی از ماهنامه الفبای اقتصاد آذربايجان لغو شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار