سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

عارضه یابی تعاونی‌ها با هدف بهبود خدمات یک ضرورت است

1399/03/31 - 19:18 - کد خبر: 22022 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار رئیس خانه تعاونگران استان اظهار کرد عارضه یابی تعاونی‌ها و ارائه راهکارها و برنامه‌ها با هدف بهبود خدمات در این حوزه ضروری است.

به گزارش نصر، حسین فتحی با اشاره به اهداف راهبردی بخش تعاون، از شناسایی نخبگان در بخش تعاون خبر داد و افزود خانه تعاونگران استان می‌تواند با همکاری اتحادیه ها و اتاق تعاون استان نقش مهمی در گسترش تعاونی ها داشته و نقش آن در بهبود شرایط و جایگاه تعاون در اقتصاد داشته باشد.
وی بر ضرورت توجه به توسعه اشتغال در حوزه تعاون اشاره نمود و افزود: تثبیت اشتغال موجود در تعاونی‌ها و نیز توسعه اشتغال از طریق توسعه خدمات تعاونی ها در رفاه عمومی تأثیر گذار است و با ارائه راهکارهای علمی و عملی و ارائه آموزشهای کاربردی در حوزه تعاون می توان مسیر خدمت‌رسانی را در این بخش هموار کرد .
ادیب نیا رئیس خانه تعاونگران استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه نیازمند توجه و تعامل بیشتر توسعه جایگاه تعاونی هستیم افزود گسترش و توسعه تعاونی ها و همدلی و تعامل بدون شک موجب توسعه جایگاه تعاون در استان خواهد بود.
وی به ماموریت های این خانه در شناسایی و کمک به حل مشکلات و بهبود مدیریت در تعاونی ها اشاره نموده تلاش بیشتر برای سرعت بخشیدن به توسعه بخش تعاون و گسترش عدالت اجتماعی را خواستار شد.
انتهای پیام/
عارضه یابی تعاونی‌ها با هدف بهبود خدمات یک ضرورت است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار