مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان؛

تمام روستاهای آذربایجان‌شرقی زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند

1399/03/31 - 15:37 - کد خبر: 22009 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات، گفت: تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند.

به گزارش نصر، محمد فرزاد روز شنبه در دیدار با روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هفته های اخیر و با افتتاح های انجام گرفته در وزارت ارتباطات، تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و زیرپوشش اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار قرار گرفتند.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بحث اقتصاد دیجیتال، گفت: در همین راستا تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی استان با برای تاسیس مدرسه عالی مهارتی اقتصاد دیجیتال به منظور آموزش مهارت های تخصصی مورد نیاز بازار کار و کارآفرینی با محوریت اقتصاد دیجیتال، به امضا رسیده است.
مدیر کل ICT آذربایجان شرقی، با بیان برنامه ها و اقدامات انجام گرفته توسط این اداره کل برای راه اندازی کریدور فناوری اطلاعات در استان، اظهار کرد: کریدور فاوا نزدیک ترین ساز و کار به اقتصاد دیجیتال و کسب درآمد است و ما به طور جد به دنبال راه اندازی این مرکز در استان هستیم.
روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و برنامه‌های وزارت ارتباطات و اداره کل ICT در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان، خواستار حفظ پایداری موجود و توسعه هرچه بیشتر زیرساخت ها در آذربایجان شرقی شد.
انتهای پیام/
تمام روستاهای آذربایجان‌شرقی زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار